Nejlepší bezplatný call centrum software

Užijte si již dnes neomezené nahrávání hovorů, zpětná volání a IVR.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možno ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete bezplatný call centrum software?

Podle společnosti CCW si 62% organizací myslí, že největší výzvou při budoucích investicích bude integrace se stávajícím softwarem call centra.

Se službou LiveAgent to nemusí být žádná výzva. Přidejte své telefonní číslo do služby LiveAgent a začněte uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. Ukládejte do aplikace LiveAgent neomezený počet nahrávek hovorů a využijte je pro školení nebo právní účely.

Začněte zvyšovat úroveň spokojenosti zákazníků a produktivitu agentů s naším bezplatným softwarem pro call centra ještě dnes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Výhody bezplatného řešené call centra

Implementujte bezplatný call centrum software do vaší společnosti a užívejte si těchto výhod:

Rychlejší čas odpovědi

Náš software obsahuje bezplatné tiketovací funkce, které vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením dotazů zákazníků.

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může spravovat všechny požadavky zákazníků z více kanálů z jednoho místa.

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory z jednoho místa stráví vaši agenti méně času sledováním více zařízení.

Funkce bezplatného call centrum softwaru

Bezplatný call centrum software LiveAgent vám ušetří spoustu času a zvyšuje produktivitu agentů. Osvoboďte své agenty od sledování více zařízení a aplikací. Díky bezplatnému call centrum softwaru lze všechny vaše hovory vytáčet i odpovídat z řídícího panelu LiveAgent nebo naší mobilní aplikace LivePhone. Náš bezplatná call centrum software LiveAgent také podporuje interní hovory mezi vašimi agenty.

Další hlavní výhodou je naše funkce nahrávání hovorů. Tato funkce umožňuje ukládat a kdykoli přehrá záznamy hovorů pro školící nebo právní účely.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Další bezplatné funkce

Zlepšete své interakce se zákazníky pomocí našeho bezplatného call centrum softwaru. Kromě funkcí call centra získáte také bezplatnou univerzální schránku, tiketovací systém, live chat, bázi znalostí a neomezený počet agentů.

Náš bezplatný call centrum software je zdarma navždy, ale má některá omezení, například 7 denní historii tiketů, 1 e-mailovou adresu, 1 telefonní číslo, 1 tlačítko live chatu. Pokud vás zajímají pokročilejší funkce nebo neomezený počet live chat tlačítek, e-mailu a telefonních čísel, která lze propojit s LiveAgentem, podívejte se na naše placené plány.

Bezplatný call centrum software zamezuje neúspěchům zákaznického servisu

Dlouhá doba odezvy

12% Američanů označilo jako hlavní důvod frustrace ze zákaznického servisu “nedosatečnou rychlost”. Statista

Velké nejasnosti napříč médii

72% spotřebitelů uvedlo, že nutnost vysvětlování svého problému více lidem značí špatný zákaznický servis. Dimensional Research

Nedostatečná transparentnost

72% spotřebitelů uvádí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent „bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích objednávkách“. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Vyzkoušejte LiveAgent už dnes!

LiveAgent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 202. Začněte naším bezplatným call centrum řešením a kdykoli upgradujte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii tiketů, více funkcí neomezený počet live chat tlačítek, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Related Articles to Bezplatný call centrum software
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x