Nejlepší bezplatný call centrum software

Užijte si již dnes neomezené nahrávání hovorů, zpětná volání a IVR.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možno ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete bezplatný call centrum software?

Podle společnosti CCW si 62% organizací myslí, že největší výzvou při budoucích investicích bude integrace se stávajícím softwarem call centra.

Se službou LiveAgent to nemusí být žádná výzva. Přidejte své telefonní číslo do služby LiveAgent a začněte uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. Ukládejte do aplikace LiveAgent neomezený počet nahrávek hovorů a využijte je pro školení nebo právní účely.

Začněte zvyšovat úroveň spokojenosti zákazníků a produktivitu agentů s naším bezplatným softwarem pro call centra ještě dnes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Výhody bezplatného řešené call centra

Implementujte bezplatný call centrum software do vaší společnosti a užívejte si těchto výhod:

Rychlejší čas odpovědi

Náš software obsahuje bezplatné tiketovací funkce, které vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením dotazů zákazníků.

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může spravovat všechny požadavky zákazníků z více kanálů z jednoho místa.

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory z jednoho místa stráví vaši agenti méně času sledováním více zařízení.

Funkce bezplatného call centrum softwaru

Bezplatný call centrum software LiveAgent vám ušetří spoustu času a zvyšuje produktivitu agentů. Osvoboďte své agenty od sledování více zařízení a aplikací. Díky bezplatnému call centrum softwaru lze všechny vaše hovory vytáčet i odpovídat z řídícího panelu LiveAgent nebo naší mobilní aplikace LivePhone. Náš bezplatná call centrum software LiveAgent také podporuje interní hovory mezi vašimi agenty.

Další hlavní výhodou je naše funkce nahrávání hovorů. Tato funkce umožňuje ukládat a kdykoli přehrá záznamy hovorů pro školící nebo právní účely.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Další bezplatné funkce

Zlepšete své interakce se zákazníky pomocí našeho bezplatného call centrum softwaru. Kromě funkcí call centra získáte také bezplatnou univerzální schránku, tiketovací systém, live chat, bázi znalostí a neomezený počet agentů.

Náš bezplatný call centrum software je zdarma navždy, ale má některá omezení, například 7 denní historii tiketů, 1 e-mailovou adresu, 1 telefonní číslo, 1 tlačítko live chatu. Pokud vás zajímají pokročilejší funkce nebo neomezený počet live chat tlačítek, e-mailu a telefonních čísel, která lze propojit s LiveAgentem, podívejte se na naše placené plány.

Bezplatný call centrum software zamezuje neúspěchům zákaznického servisu

Dlouhá doba odezvy

12% Američanů označilo jako hlavní důvod frustrace ze zákaznického servisu “nedosatečnou rychlost”. Statista

Velké nejasnosti napříč médii

72% spotřebitelů uvedlo, že nutnost vysvětlování svého problému více lidem značí špatný zákaznický servis. Dimensional Research

Nedostatečná transparentnost

72% spotřebitelů uvádí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent „bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích objednávkách“. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Vyzkoušejte LiveAgent už dnes!

LiveAgent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 202. Začněte naším bezplatným call centrum řešením a kdykoli upgradujte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii tiketů, více funkcí neomezený počet live chat tlačítek, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Related Articles to Bezplatný call centrum software
Termín call centrum se používá k označení centrální kanceláře, která spravuje velké množství příchozích a odchozích hovorů. Přečtěte si o call centrech víc.

Call centrum funkce

Termín call centrum se používá k označení centrální kanceláře, která spravuje velké množství příchozích a odchozích hovorů. Přečtěte si o call centrech víc.

Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

Objevte nejlepší samoobslužný softwarový portál pro rok 2021 s LiveAgent! Umožněte svým zákazníkům řešit problémy 24/7 s komplexní bází znalostí, fóry a sledováním tiketů. Zlepšete produktivitu, zvýšte spokojenost a snižte náklady na podporu s intuitivním samoobslužným softwarem. Začněte již dnes bez vstupních poplatků!

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Call centrum software pro příchozí hovory

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x