Nesplňuje váš živý chat vaše očekávání? Jste připraveni na alternativu živého chatu?
Naše důkladné srovnání vrhne světlo na nejoblíbenější řešení pro živý chat, jejich funkce a hodnocení zákazníků!
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejrychlejší widget pro živý chat zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
LiveChat Inc.
Porovnejte LiveChat Inc. s LiveAgent.
|
Intercom
Porovnejte Intercom s LiveAgent.
|
Zendesk
PorovnejteZendesk s LiveAgent.
|
Olark
Porovnejte Olark s LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Společnost LiveChat Inc. získala celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Intercom získal celkové hodnocení 4,5 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Zendesk získal celkové hodnocení 4,3 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
Snadnost použití
Hodnocení snadného použití od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveAgent je hodnocen 4,6 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
LiveChat Inc. je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.4
Interkom je hodnocen 4,4 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.3
Zendesk je hodnocen 4,3 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
Olark je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent má hodnocení 4,7 z 5 pro zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveChat Inc. je hodnoceno 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Intercom je hodnocen 4,3 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.2
Zendesk je hodnocen 4,2 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Olark je hodnocen 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Hodnota za peníze
Hodnocení ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent je hodnocen 4,7 z 5 pro hodnotu produktu oproti ceně ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.5
LiveChat Inc. je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.0
Intercom je hodnocen 4,0 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.1
Zendesk je hodnocen 4,1 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
|
$29-$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19-$59/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$39-$49/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$49-$99/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
Předpřipravené odpovědi
Vytvořte předdefinované odpovědi na často kladené otázky, které lze nasadit jediným kliknutím.
|
LiveAgent nabízí předpřipravené odpovědi.
|
LiveChat Inc. nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Intercom nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Zendesk nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Olark nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Přizpůsobitelné značky
Možnost použít bílý štítek (bez značky)
|
LiveAgent nabízí přizpůsobitelné značky.
|
LiveChat Inc. nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Intercom nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Zendesk nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Olark nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Geografické cílení
Posílejte návštěvníkům vašich webových stránek přizpůsobené pozvánky na chat nebo zobrazte vlastní vícejazyčná tlačítka chatu na základě jejich geografické polohy.
|
LiveAgent nabízí geografické cílení.
|
LiveChat Inc. nabízí geografické cílení.
|
Intercom nabízí geografické cílení.
|
Zendesk nabízí geografické cílení.
|
Olark nabízí geografické cílení.
|
Offline formulář
Umožněte návštěvníkům webových stránek, aby vás kontaktovali mimo pracovní dobu prostřednictvím offline chatovacích formulářů, které jsou okamžitě převedeny na lístky a lze na ně odpovídat během pracovní doby.
|
LiveAgent nabízí offline formuláře.
|
LiveChat Inc. nabízí offline formuláře.
|
Intercom nenabízí offline formuláře.
|
Zendesk nabízí offline formuláře.
|
Olark nabízí offline formuláře.
|
Proaktivní chat
Automaticky pozvat návštěvníky vašich webových stránek na chat podle předem definovaných pravidel.
|
LiveAgent nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
LiveChat Inc. nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Intercom nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Zendesk nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Olark nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Sdílení obrazovky
Sdílení obrazovky mezi zákazníky a agenty pro rychlejší řešení problémů.
|
LiveAgent nabízí sdílení obrazovky.
|
LiveChat Inc. nabízí sdílení obrazovky..
|
Intercom nenabízí sdílení obrazovky.
|
Zendesk nenabízí sdílení obrazovky.
|
Olark nenabízí sdílení obrazovky.
|
Převody/směrování
Automaticky směrovat nebo ručně přenášet chaty agentům, kteří jsou nejlépe připraveni odpovídat na dotazy zákazníků.
|
LiveAgent nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
LiveChat Inc. nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Intercom nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Zendesk nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Olark nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Integrace třetích stran
Integrace s populárním softwarem, nástroji a sítěmi, jako jsou sociální média, CRM nebo platební procesory.
|
LiveAgent nabízí integrace třetích stran.
|
LiveChat Inc. nabízí integrace třetích stran.
|
Intercom nabízí integrace třetích stran.
|
Zendesk nabízí integrace třetích stran.
|
Olark nabízí integrace třetích stran.
|
Nahlédnutí do zprávy
Nahlédnutí v reálném času na to co zákazník píše do chatu.
|
LiveAgent nabízí náhledy zpráv.
|
LiveChat Inc. nabízí náhledy zpráv.
|
Intercom nenabízí náhledy zpráv..
|
Zendesk nenabízí náhledy zpráv.
|
Olark nenabízí náhledy zpráv.
|
Neomezená historie chatu
Počet přepisů chatu, které jsou uloženy a lze je kdykoli získat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Ve službě LiveChat Inc. není k dispozici neomezená historie chatu v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí neomezenou historii chatu.
|
Zendesk nabízí neomezenou historii chatu.
|
Olark nabízí neomezenou historii chatu.
|
Neomezené sledování návštěvníků
Počet návštěvníků webových stránek, které můžete sledovat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
LiveChat Inc. nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Intercom nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Zendesk nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Olark nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Tagy chatu
Přidáním tagů do jakékoli konverzace zobrazíte její obsah na první pohled nebo jej snáze najdete.
|
LiveAgent nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Tady chatu v LiveChat Inc. nejsou k dispozici v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Zendesk nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Olark nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Přeměňte návštěvníky webových stránek na platící zákazníky pomocí přizpůsobených pozvánek na chat na základě přehledů CRM a sledování chování.
Zjistěte, jakou stránku každý zákazník prohlíží, jak dlouho a kdo je odkázal na váš web.
Zkopírujte a vložte úryvek našeho kódu na svůj web, abyste mohli sledovat a chatovat s návštěvníky vašich webových stránek v reálném čase.
Vyberte tlačítka chatu, okna chatu a formuláře před chatem a offline z naší galerie nebo si vytvořte vlastní s vlastním CSS.
Zmocněte se svých zákazníků pomocí svépomocných nástrojů, které jsou přímo integrovány do vašeho widgetu pro chat. Snižte počet tiketů a zvyšte prodeje s naší alternativou živého chatu, která začíná již dnes!
Naše alternativa živého chatu je 100% škálovatelná a přizpůsobitelná, ať už jste na trajektorii reklamy Astra nebo potřebujete sezónně zmenšit.
LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Protože nejlepší alternativy živého chatu poskytují další funkce bez dalších poplatků!
Porovnejte live chat LiveAgent s konkurenčními chatovacími widgety a zjistěte, který z nich poskytuje lepší poměr ceny a hodnoty pro vaši technickou podporu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.