Nesplňuje váš živý chat vaše očekávání? Jste připraveni na alternativu živého chatu?
Naše důkladné srovnání vrhne světlo na nejoblíbenější řešení pro živý chat, jejich funkce a hodnocení zákazníků!
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejrychlejší widget pro živý chat zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
LiveChat Inc.
Porovnejte LiveChat Inc. s LiveAgent.
|
Intercom
Porovnejte Intercom s LiveAgent.
|
Zendesk
PorovnejteZendesk s LiveAgent.
|
Olark
Porovnejte Olark s LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Společnost LiveChat Inc. získala celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Intercom získal celkové hodnocení 4,5 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Zendesk získal celkové hodnocení 4,3 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark získal celkové hodnocení 4,7 z 5 ověřených uživatelů na Capterře.
|
Snadnost použití
Hodnocení snadného použití od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveAgent je hodnocen 4,6 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
LiveChat Inc. je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.4
Interkom je hodnocen 4,4 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.3
Zendesk je hodnocen 4,3 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.7
Olark je hodnocen 4,7 z 5 pro snadné použití ověřenými uživateli na Capterře.
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent má hodnocení 4,7 z 5 pro zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
LiveChat Inc. je hodnoceno 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.3
Intercom je hodnocen 4,3 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.2
Zendesk je hodnocen 4,2 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.6
Olark je hodnocen 4,6 z 5 za zákaznickou podporu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Hodnota za peníze
Hodnocení ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.7
LiveAgent je hodnocen 4,7 z 5 pro hodnotu produktu oproti ceně ověřenými uživateli na Capterře.
|
4.5
LiveChat Inc. je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.0
Intercom je hodnocen 4,0 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.1
Zendesk je hodnocen 4,1 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
4.5
Olark je hodnocen 4,5 z 5 za hodnotu produktu vs cenu ověřených uživatelů na Capterře.
|
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
|
$29-$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19-$59/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$39-$49/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$49-$99/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$19/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných plánů. Všechny tarify jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
Předpřipravené odpovědi
Vytvořte předdefinované odpovědi na často kladené otázky, které lze nasadit jediným kliknutím.
|
LiveAgent nabízí předpřipravené odpovědi.
|
LiveChat Inc. nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Intercom nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Zendesk nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Olark nabízí předpřipravené odpovědi.
|
Přizpůsobitelné značky
Možnost použít bílý štítek (bez značky)
|
LiveAgent nabízí přizpůsobitelné značky.
|
LiveChat Inc. nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Intercom nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Zendesk nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Olark nabízí přizpůsobitelné značky.
|
Geografické cílení
Posílejte návštěvníkům vašich webových stránek přizpůsobené pozvánky na chat nebo zobrazte vlastní vícejazyčná tlačítka chatu na základě jejich geografické polohy.
|
LiveAgent nabízí geografické cílení.
|
LiveChat Inc. nabízí geografické cílení.
|
Intercom nabízí geografické cílení.
|
Zendesk nabízí geografické cílení.
|
Olark nabízí geografické cílení.
|
Offline formulář
Umožněte návštěvníkům webových stránek, aby vás kontaktovali mimo pracovní dobu prostřednictvím offline chatovacích formulářů, které jsou okamžitě převedeny na lístky a lze na ně odpovídat během pracovní doby.
|
LiveAgent nabízí offline formuláře.
|
LiveChat Inc. nabízí offline formuláře.
|
Intercom nenabízí offline formuláře.
|
Zendesk nabízí offline formuláře.
|
Olark nabízí offline formuláře.
|
Proaktivní chat
Automaticky pozvat návštěvníky vašich webových stránek na chat podle předem definovaných pravidel.
|
LiveAgent nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
LiveChat Inc. nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Intercom nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Zendesk nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Olark nabízí proaktivní pozvánky na chat.
|
Sdílení obrazovky
Sdílení obrazovky mezi zákazníky a agenty pro rychlejší řešení problémů.
|
LiveAgent nabízí sdílení obrazovky.
|
LiveChat Inc. nabízí sdílení obrazovky..
|
Intercom nenabízí sdílení obrazovky.
|
Zendesk nenabízí sdílení obrazovky.
|
Olark nenabízí sdílení obrazovky.
|
Převody/směrování
Automaticky směrovat nebo ručně přenášet chaty agentům, kteří jsou nejlépe připraveni odpovídat na dotazy zákazníků.
|
LiveAgent nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
LiveChat Inc. nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Intercom nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Zendesk nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Olark nabízí převody chatu/směrování chatu.
|
Integrace třetích stran
Integrace s populárním softwarem, nástroji a sítěmi, jako jsou sociální média, CRM nebo platební procesory.
|
LiveAgent nabízí integrace třetích stran.
|
LiveChat Inc. nabízí integrace třetích stran.
|
Intercom nabízí integrace třetích stran.
|
Zendesk nabízí integrace třetích stran.
|
Olark nabízí integrace třetích stran.
|
Nahlédnutí do zprávy
Nahlédnutí v reálném času na to co zákazník píše do chatu.
|
LiveAgent nabízí náhledy zpráv.
|
LiveChat Inc. nabízí náhledy zpráv.
|
Intercom nenabízí náhledy zpráv..
|
Zendesk nenabízí náhledy zpráv.
|
Olark nenabízí náhledy zpráv.
|
Neomezená historie chatu
Počet přepisů chatu, které jsou uloženy a lze je kdykoli získat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Ve službě LiveChat Inc. není k dispozici neomezená historie chatu v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí neomezenou historii chatu.
|
Zendesk nabízí neomezenou historii chatu.
|
Olark nabízí neomezenou historii chatu.
|
Neomezené sledování návštěvníků
Počet návštěvníků webových stránek, které můžete sledovat, není nijak omezen.
|
LiveAgent nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
LiveChat Inc. nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Intercom nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Zendesk nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Olark nabízí neomezené sledování návštěvníků.
|
Tagy chatu
Přidáním tagů do jakékoli konverzace zobrazíte její obsah na první pohled nebo jej snáze najdete.
|
LiveAgent nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Pouze v tarifech $ 39+/měsíc
Tady chatu v LiveChat Inc. nejsou k dispozici v plánu 19 $ za agenta za měsíc.
|
Intercom nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Zendesk nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Olark nabízí tagging chatu/tagy chatu.
|
Přeměňte návštěvníky webových stránek na platící zákazníky pomocí přizpůsobených pozvánek na chat na základě přehledů CRM a sledování chování.
Zjistěte, jakou stránku každý zákazník prohlíží, jak dlouho a kdo je odkázal na váš web.
Zkopírujte a vložte úryvek našeho kódu na svůj web, abyste mohli sledovat a chatovat s návštěvníky vašich webových stránek v reálném čase.
Vyberte tlačítka chatu, okna chatu a formuláře před chatem a offline z naší galerie nebo si vytvořte vlastní s vlastním CSS.
Zmocněte se svých zákazníků pomocí svépomocných nástrojů, které jsou přímo integrovány do vašeho widgetu pro chat. Snižte počet tiketů a zvyšte prodeje s naší alternativou živého chatu, která začíná již dnes!
Naše alternativa živého chatu je 100% škálovatelná a přizpůsobitelná, ať už jste na trajektorii reklamy Astra nebo potřebujete sezónně zmenšit.
LiveAgent kombinuje vynikající živý chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Protože nejlepší alternativy živého chatu poskytují další funkce bez dalších poplatků!
Porovnejte live chat LiveAgent s konkurenčními chatovacími widgety a zjistěte, který z nich poskytuje lepší poměr ceny a hodnoty pro vaši technickou podporu.
Potřebujete Collab alternativu?
Pokud hledáte výkonnou alternativu Collabu, zvažte LiveAgent. Zjistěte, jak se Collab a LiveAgent porovnávají a který je pro vaši firmu vhodnější.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team