Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OTRS na trhu.
Hledáte-li alternativu k OTRS, vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je software zákaznické podpory s chytrým řízením služeb a celou řadou přidružených funkcí pro řízení služeb obchodních společností a podporu zákazníků. Využijte pracovní dobu na maximum a začněte poskytovat dokonalé služby nejen svým zákazníkům, ale i vlastním týmům podpory díky tomuto flexibilnímu řešení. Řízení tiketů, sledování času, historie tiketů, chat v reálném čase na mobilních zařízeních a spousta dalších důležitých obchodních nástrojů může být za rozumnou cenu vaše. Čtěte dál a dozvíte se o možnostech řízení úkolů i dalších klíčových funkcí, kterými LiveAgent disponuje. Nebo ho rovnou vyzkoušejte na 14 dní zcela zdarma.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
OTRS
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
OTRS nabízí ticketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live chat.
|
OTRS nabízí Live chat.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
OTRS nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
OTRS nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
|
OTRS nabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
OTRS nabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
OTRS nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
OTRS nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
OTRS nabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
OTRS nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
OTRS nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
OTRS nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkci IVR.
|
OTRS nenabízí funkci IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
OTRS nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
OTRS nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
|
OTRS nenabízí neomezené webové stránky.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
OTRS nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety a e-maily.
|
OTRS nenabízí neomezené tikety a e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
OTRS nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
|
OTRS nabízí nepřetržitou podporu.
|
LiveAgent je bohatě vybaven nejrůznějšími funkcemi, které se starají o naplnění všech vašich obchodních požadavků. Mezi oblíbené funkce patří například řízení zaměstnanců, čas a docházka, ale i další manažerské úkoly. To vše dostanete společně s tím nejlepším nástrojem pro zákaznickou podporu.
Řízení tiketů je klíčovým nástrojem pracovních postupů, který spravuje veškeré příchozí e-maily, live chat, sociální sítě a komunikaci s call centrem z jedné e-mailové schránky. Z jedné jediné platformy si rovněž můžete vytvořit zákaznický portál, kam shromáždíte veškeré poznatky o firmě v podobě článků znalostní báze.
Ušetřete svému týmu čas a vytvořte pevné firemní procesy s intuitivními pracovními postupy. LiveAgent nabízí kromě žádostí tiketovacího systému i spoustu digitálních pracovních postupů, jako označování, filtraci, gamifikaci a odznaky, monitoring networku a mnoho dalších funkcí, které pomáhají formovat úspěšnou společnost.
Mnoho alternativ k OTRS poskytuje kvalitní software zákaznické podpory, avšak ne všechny vám nabídnou widget chatu v reálném čase. LiveAgent se může pyšnit tím vůbec nejrychlejším, se zobrazovací rychlostí 2,5 vteřiny.
Hodnocení spokojenosti zákazníka a řízení zákaznické podpory můžete snadno vylepšit umístěním tlačítek chatu v reálném čase na své webové stránky. Zákazníkům, kteří brouzdají po vašich stránkách, pak stačí pouze kliknout na ikonku a začít chatovat s vašimi agenty.
Díky kombinaci funkcí, jako je sledování času, zobrazení psaného textu v reálném čase, gamifikace, ale i dalších doplňkových funkcí pro vaše zaměstnance, vám LiveAgent umožní provádět veškerou práci pomocí jediného softwaru pro správu zákaznické podpory.
Využijte dostupnosti klíčových obchodních nástrojů, díky nimž využijete pracovní dobu na maximum a odvede víc práce. Každý nástroj služby LiveAgent disponuje řadou přidružených funkcí, které společně zvyšují hodnocení spokojenosti spotřebitele u prosperujících společností.
Reporty o službách, plánování směn zaměstnanců, monitoring networku, ale i další manažerské úkoly můžete provádět z uživatelsky přívětivého rozhraní pomocí intuitivních pracovních postupů. Tyto digitální pracovní postupy si poradí s každou žádostí zákazníka a rovněž zvládnou spravovat vestavěný samoobslužný portál.
Navíc nám záleží na tom, abychom udrželi všechny uživatele šťastné a spokojené. Proto nás můžete kontaktovat v kteroukoliv denní dobu a my vám okamžitě pomůžeme se vším, co budete potřebovat. Jsme tu pro vás kdykoliv, ať už přes telefon, nebo přes zprávy.
LiveAgent kombinuje špičkový live chat, ticketing a automatizaci, díky čemuž můžeme poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Začněte svou 14denní bezplatnou zkušební lhůtu ještě dnes, nebo si prohlédněte naše cenové plány, abyste si mohli vybrat ten, který se nejlépe hodí pro vaši firmu. Neváhejte se podívat i na další prostředky a možnosti využití služby LiveAgent jako chytrého softwaru pro řízení služeb. Splňujeme vaše obchodní požadavky? Klikněte na tlačítko níže a začněte používat LiveAgent ještě dnes.
Hledáte alternativu Zoho Desk?
Hledáte alternativu ke službě Zoho Desk? LiveAgent by pro vás mohl být tím pravým řešením. Objevte více než 179 funkcí helpdesku a nejrychlejší widget chatu.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team