Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Gmailu na trhu.
Můžeme s klidem říct, že Gmail patří mezi nejoblíbenější a široce používané e-mailové služby. Všichni jsme si zvykli na bezplatné úložiště, tlačítko pro zrušení odeslané zprávy, jakož i další užitečné funkce jako odložené odeslání, tagy nebo složky. Dokonce si troufáme tvrdit, že Gmail představuje dokonalé e-mailové řešení pro jednotlivce, neboť vše udržuje dobře uspořádané a bezpečné. Když však dojde řeč na používání Gmailu firmami (zejména pak pro zákaznickou podporu), najdeme zde několik nedostatků. Gmail bohužel nepodporuje univerzální e-mailovou schránku s multikanálovými integracemi či přehled ovládacího panelu pro více agentů. To jsou všechno zásadní funkce zákaznické služby. Hledáte-li tedy pro své oddělení podpory alternativu k Gmailu, LiveAgent pro vás může být tím pravým řešením.
Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zvažte LiveAgent. LiveAgent disponuje více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Využijte naše výkonné analytické a ohlašovací funkce, funkce gamifikace nebo zabudovanou znalostní bázi. Nechte těžkou práci na LiveAgentu, ať se můžete naplno soustředit na budování kvalitních vztahů se svými zákazníky.
Začněte ve firmě používat univerzální e-mailovou schránku a získejte následující výhody:
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřizujte větší množství zákaznických dotazů díky univerzální e-mailové schránce.
Váš tým podpory může obsluhovat zákaznické dotazy z různých kanálů na jednom místě.
Nabízíme funkci správcovské migrace z většiny oblíbených helpdesk softwarů.
Ideální software pro zákaznické služby by měl být transparentní a snadno dostupný pro všechny agenty na vašem oddělení. Měl by rovněž podporovat multikanálové integrace a poskytovat dodatečné funkce helpdesku, například automatizaci. Univerzální e-mailová schránka od LiveAgentu to vše zvládne.
Univerzální LiveAgent e-mailová schránka je chytřejší verzí vaší současné e-mailové schránky. Umožňuje odesílat a přijímat zprávy z různých kanálů, jako je e-mail, live chat, sociální sítě, či dokonce hlasové a video hovory. Navíc eliminuje nutnost sdílet účet a neustále sledovat zařízení. Veškeré tikety jsou totiž automaticky posílány do ovládacího panelu LiveAgentu, odkud je mohou všichni agenti zobrazovat a odpovídat na ně.
Univerzální e-mailová schránka umožňuje přidávat tagy, připomínky, interní poznámky, automatizovat tikety různým oddělení či specifickým agentům atd. Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zvažte LiveAgent.
Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zkuste zvážit LiveAgent. LiveAgent používá hybridní tok tiketů, což je základní funkce zákaznické podpory, neboť zvyšuje produktivitu agentů. Hybridní tok tiketů zajišťuje, že všechny tikety budou vypadat úplně stejně, ať už přišly z jakéhokoliv komunikačního kanálu. Tok tiketů umožňuje sledovat cestu zákazníka napříč různými kanály, ale zároveň je vše zachováno v jednom hybridním tiketu. Díky tomu máte všechny důležité informace o zákaznících a jejich problémech vždy po ruce.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, což nám umožňujeposkytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Automatizace je důležitou funkcí zákaznické podpory, neboť dokáže ušetřit spoustu času. Umožňuje totiž automatizovat běžné úkoly, vytvářet pracovní postupy nebo jedinečná automatizační pravidla dle potřeb vaší firmy. Automatizační pravidla mohou například automaticky přiřazovat tikety (v jakémkoliv stádiu) jednotlivým agentům či oddělením. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat “spouštěč”, načež bude pravidlo provedeno. V aplikaci LiveAgent mohou být pravidla automatizace založena na libovolném parametru tiketu, události nebo časové podmínce. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou verzi a rozhodněte se, zda je pro vás LiveAgent vhodnou alternativou k Gmailu. Nevyžadujeme kreditní kartu.
LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Proto je skvělou alternativou k Gmailu. Připojte se ke společnostem jako Yamaha, BMW, Huawei či Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídních zákaznických služeb. S LiveAgentem je to snadné. Začněte svou 14denní bezplatnou verzi ještě dnes. Nevyžadujeme kreditní kartu.
72 % zákazníků vnímá nutnost vysvětlovat svůj problém různým lidem jako špatnou zákaznickou péči. Dimensional Research
Třetina zákazníků říká, že by zvažovali odchod od společnosti po jediné špatné zkušenosti se zákaznickou podporou. American Express
72 % zákazníků říká, že při kontaktování zákaznické podpory očekávají, že agent bude vědět “kdo jsou, co si koupili a bude rovněž vědět o jejich předešlých konverzacích.” Microsoft
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s ostatními? Podívejte se na naši srovnávací stránku a zjistěte, co vám můžeme nabídnout.
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Hledáte Rocket.Chat alternativu?
Vyzkoušejte LiveAgent jako nejlepší alternativu k Rocket.Chat: žádný vstupní poplatek, podpora 24/7, zrušení kdykoliv, 14 dní zdarma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team