Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta.
|
Dixa
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Dixa nabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat.
|
Dixa nabízí Živý Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Dixa nabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Dixa nabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Dixa nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
Dixa nenabízí integraci Viber.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
Dixa nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Dixa nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Dixa nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Dixa nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Dixa nabízí funkce IVR.
|
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Dixa nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Dixa nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Dixa nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Dixa nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Dixa nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Výjimečný zákaznický servis by měl pocházet z více míst, která jsou pro vaše zákazníky výhodná. Naštěstí můžete zvládnout kvalitní zákaznický servis z jednoho systému. Vyřizujte emailové tikety a telefonní hovory, set up your widget živého chatu, a přípojte Facebook, Twitter, Instagram, a Viber. Everything is under one roof as it should be so your agents can focus on more helping without switching between apps.
Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznických služeb pro agenty podpory. Proto jsou v aplikaci LiveAgent integrovány integrace Facebooku a Facebook Messengeru, takže svůj účet můžete jednoduše připojit. To samé platí pro Twitter a Instagram. Získejte sociální sítě prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketingu, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více z jednoho místa.
Řešte problémy se zákazníky rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje pomocí klíčových funkcí, které zajišťují bezproblémový zážitek. Podívejte se na úplný seznam funkcí živého chat a zjistěte, co je skvělé pro spokojenost zákazníků.
Rozhovory se zákazníky zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom zajistili, že budeme moci kdykoli každému pomoci. Zavolejtenám, chatujte s námi nebo nám pošlete email, když potřebujete pomoc s řešením problému nebo se chcete o LiveAgent dozvědět něco nového. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení zákaznických služeb.
LiveAgent kombinuje perfektní živý chat, tiketing a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na video z prohlídky, abyste zjistili, co dalšího může LiveAgent dělat, nebo si můžete zdarma vyzkoušet 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány vhodné pro firmy většiny velikostí a průmyslových odvětví. Připojte se k LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.
Potřebujete Collab alternativu?
Pokud hledáte výkonnou alternativu Collabu, zvažte LiveAgent. Zjistěte, jak se Collab a LiveAgent porovnávají a který je pro vaši firmu vhodnější.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.