Na základě zpětné vazby a návrhů zákazníků mohou podniky vytvářet produkty zaměřené na zákazníky, které jim lépe slouží a řeší jejich problémy. To následně zvyšuje retenci a loajalitu zákazníků, což samo o sobě může být využito k vytvoření sociálního důkazu, který může generovat další nové zákazníky.
Je to doslova výhra pro všechny. Jak ale získat použitelnou zpětnou vazbu od zákazníků? Prostřednictvím nástěnky pro zpětnou vazbu a návrhy. Podívejme se, jak ji vytvořit.
Proč nefungují nejoblíbenější způsoby sběru zpětné vazby?
V současné době existuje mnoho způsobů, jak podniky získávají více zpětné vazby od zákazníků, ale většina z nich není příliš efektivní.
Vezměme si například e-mailový marketing. Prostřednictvím e-mailu může firma oslovit stávající zákazníky a požádat je, aby odpověděli na několik otázek o její značce a produktech. Ale kolik zákazníků má na to skutečně čas – nebo energii a chuť -? Bez pobídek jen velmi málo.
Stejné je to s formuláři pro zpětnou vazbu na vašich webových stránkách. I když tyto formuláře mají jistě potenciál generovat užitečnější zpětnou vazbu od zákazníků, mohou být často vnímány jako rušivý element pro zákazníky, kteří chtějí jen pokračovat v nákupu.
Některé podniky se také vydávají cestou skutečného telefonování svým zákazníkům. Tato metoda je však náročná na vaše úsilí. Zatímco někteří zákazníci určitě ocení trochu takové interakce 1:1, může se stát, že vás to odvede od hlavních aspektů vašeho podnikání, na kterých byste měli pracovat. Proto může být dobrým nápadem pracovat na svém organickém dosahu s pomocí nástroje pro sledování SEO. Z dlouhodobého hlediska by se to mohlo vyplatit.
Podobně je tomu i v případě monitorování sociálních kanálů. Může to být sice skvělý způsob, jak sledovat konverzace o vaší značce a zjistit, co si o ní lidé skutečně myslí, ale je to také časově velmi náročné. Naslouchání na sociálních sítích totiž vyžaduje vyčlenění zdrojů na monitorování a reagování na zpětnou vazbu.
Nejen to, ale když zavedete mnoho strategií zpětné vazby od zákazníků, ztrácíte hromadu času.
Výhody nástěnky pro zpětnou vazbu a návrhy
Představujeme box pro zpětnou vazbu a návrhy, chytřejší způsob, jak získat použitelnější zpětnou vazbu od zákazníků. Méně náročný pro vás i pro vaše zákazníky, box zpětné vazby a návrhů je zábavné, interaktivní a velmi zapojující fórum, které vám umožní dozvědět se více o tom, co se vašim zákazníkům líbí a nelíbí na vaší značce a produktech.
Přidáním tlačítka pro zpětnou vazbu na vaše webové stránky vám zákazníci budou moci zanechat zpětnou vazbu a podávat návrhy. Pro ty stávající mohou také hlasovat kliknutím na tlačítko, což znamená, že se zákazníci mohou vzájemně zapojit. To je rozdíl od průzkumu, kde nikdo neví, co říkají ostatní.
Pokaždé, když zákazník odešle zpětnou vazbu, jste o tom informováni prostřednictvím nového tiketu. Pak je na vás, abyste se rozhodli, zda budete reagovat, nebo ne.
Shromážděním veškeré zpětné vazby na jednom místě tímto způsobem celý proces zefektivníte. Není třeba zavádět různé strategie zpětné vazby – od průzkumů přes telefonické hovory až po naslouchání na sociálních sítích – což znamená, že si ušetříte obrovské množství času. Můžete tak rychleji rozvíjet své podnikání. Vše, co potřebujete, je zpětná vazba a schránka na návrhy.
A nejlepší je, že si můžete přizpůsobit tlačítka tak, aby vaše nástěnka pro zpětnou vazbu a návrhy odrážela vaši značku. Můžete dokonce nahrát vlastní obrázek nebo napsat vlastní HTML kód.
Zde jsou některé funkce:
Univerzální schránka
Všechny vaše tikety shromážděné na jednom místě, v chytřejší verzi vaší e-mailové schránky.
Tiketování
V jednom tiketu jsou uloženy všechny zprávy o konkrétním incidentu nahlášeném zákazníkem. Díky tomu je identifikace a řešení problémů mnohem snazší než kdykoli předtím.
Automatizovaná distribuce tiketů
Rozhodněte, kdo bude spravovat které tikety a kolik tiketů může každý agent vyřídit. Pokud agent potřebuje trochu oddechu, můžete mu ho dopřát. Pokud je třeba změnit vlastníka tiketu, můžete to také snadno udělat.
Sledování času
Zjistěte více o tom, jak dlouho trvá vyřešení průměrného problému pomocí funkce sledování času.
Značky
S problémy přicházejí i témata podpory. K rozlišení důležitých zákazníků používejte značky.
Další informace o této funkci naleznete na stránce LiveAgent – Zpětná vazba a návrhy.
Závěr
Víte, jak důležitá je zpětná vazba pro úspěch vaší společnosti. Instalací a nastavením nástěnky pro zpětnou vazbu a návrhy můžete své podnikání posunout na vyšší úroveň mnohem rychleji než dříve. Poznejte své zákazníky, zjistěte, jaké jsou jejich největší problémy – a pak je řešte.
Objevujte sami
Znalosti jsou důležité, ale pouze pokud je uvedete do praxe. Vyzkoušejte si vše, co jste se naučili v naší akademii, přímo v LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Proč by vaše firma měla mít nástěnku pro zpětnou vazbu a návrhy?
Podniky mohou vytvářet produkty zaměřené na zákazníky, které jim lépe slouží a řeší jejich problémy, pomocí nástěnek se zpětnou vazbou a návrhy zákazníků. Na oplátku se zvyšuje udržení a loajalita zákazníků, což vytváří sociální důkaz a vede k získání nových zákazníků.
Je e-mailová zpětná vazba od zákazníků účinná?
V současné době existuje mnoho způsobů, jak podniky získávají zpětnou vazbu od zákazníků, ale většina z nich je příliš neefektivní. Například zpětná vazba prostřednictvím e-mailu. Podnik by mohl oslovit stávající zákazníky a požádat je o zodpovězení několika otázek týkajících se jeho značky a produktů. Ale kolik zákazníků má na to čas – nebo energii a chuť – dělat to? Bez pobídek jen velmi málo.
Jaký je přínos přidání tlačítka pro zpětnou vazbu na vaše webové stránky?
Přidáním tlačítka pro zpětnou vazbu na vaše webové stránky vám zákazníci budou moci zanechat zpětnou vazbu a podávat návrhy. Pro ty stávající mohou také hlasovat kliknutím na tlačítko, což znamená, že zákazníci mohou vzájemně komunikovat.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
Objevte klíčové dovednosti v oblasti zákaznického servisu, které zlepší váš zákaznický servis. Propojte soft skills se softwarem pro zákaznický servis a poskytněte služby na úrovni, kterou zákazníci očekávají. Navštivte nás a zjistěte, jak efektivní naslouchání, empatie, jasná komunikace a další dovednosti mohou přinést vynikající zákaznickou zkušenost.
Úvod do akademie služeb zákazníkům
Všichni, kdo se zabývají službami zákazníkům, mohou mít z interní akademie prospěch a využít ji jako užitečný zdroj bezplatných školení.