Kontakty na zákaznický servis Nespresso v ČR: call centrum 800-562-1465, podpora na sociálních sítích (Instagram, Facebook, Twitter). Není dostupný live chat. Kontakt přes formulář na webu.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Nespresso. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Nespresso nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Nespresso a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Společnost Nespresso je předním světovým výrobcem kávových kapslí, kávovarů a příslušenství.
Společnost Nespresso je předním světovým výrobcem kávových kapslí, kávovarů a příslušenství.
Zákaznický servis Nespresso nabízí tyto kanály podpory: call centrum, podpora na sociálních sítích.
Společnost Nespresso můžete kontaktovat na její horké lince nebo jí zanechat vzkaz na některé z platforem sociálních médií.
Společnost Nespresso můžete kontaktovat vyplněním formuláře: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Ne, společnost Nespresso nemá podporu na chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku pomoci: 800-562-1465
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.