Kontakty zákaznického servisu Moodle zahrnují podporu na fóru a sociálních sítích. E-mailová podpora, live chat a call centrum nejsou k dispozici. Pro kontakt využijte jejich znalostní databázi nebo formulář na https://moodle.com/contact/other-enquiries/.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Moodle. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Moodle nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Moodle a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle je robustní a plnohodnotná open source platforma pro vzdělávání, jejímž posláním je umožnit pedagogům zlepšovat náš svět.
Moodle je robustní a plnohodnotná open source platforma pro vzdělávání, jejímž posláním je umožnit pedagogům zlepšovat náš svět.
Tým zákaznického servisu systému Moodle nabízí následující kanály podpory: podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Moodle můžete kontaktovat tak, že jí zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Moodle nemá e-mailovou podporu. Můžete je kontaktovat vyplněním formuláře: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ne, Moodle nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
Moodle nenabízí telefonickou podporu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.