Zomato nabízí zákaznickou podporu v ČR přes e-mail (info@zomato.com), call centrum (+61 450 266 295), sociální sítě a fórum. Live chat není dostupný. Více informací naleznete na jejich komunitním fóru nebo sociálních sítích.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Zomato. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Zomato nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Zomato a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zomato je nejlepším prostředkem pro hledání a objevování míst, kde se dá skvěle najíst.
Zomato je nejlepším prostředkem pro hledání a objevování míst, kde se dá skvěle najíst.
Tým zákaznické služby společnosti Zomato nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, sociální sítě, fórum.
Zomato můžete kontaktovat pomocí e-mailu, zavoláním na jejich horkou linku nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich komunitní fórum.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese info@zomato.com
Ne, Zomato nedisponuje live chatem.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete je kontaktovat na čísle +61 450 266 295
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.