Kontakty zákaznického servisu společnosti Bark zahrnují e-mailovou podporu (team@bark.com), call centrum (020 3697 0237), podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu. Bark nenabízí live chat.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Bark. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Bark nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Bark a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bark je největším a nejrychleji rostoucím tržištěm služeb ve Spojeném království, které spojuje spotřebitele a podniky s tím správným odborníkem pro jejich projekt.
Bark je největším a nejrychleji rostoucím tržištěm služeb ve Velké Británii, které spojuje spotřebitele a podniky s tím správným odborníkem pro jejich projekt.
Tým zákaznického servisu společnosti Bark nabízí následující kanály podpory: e-mail, call centrum, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Bark můžete kontaktovat e-mailem, zavoláním na její horkou linku nebo zanecháním vzkazu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat e-mailem na adrese: team@bark.com
Ne, Bark nenabízí podporu prostřednictvím live chatu.
Pokud dáváte přednost telefonické podpoře, můžete se obrátit na jejich linku: 020 3697 0237
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.