Jednoduše připojte své telefonní číslo VoIP a vyřizujte více souběžných hovorů od svých zákazníků. Postarejte se o online schůzky pomocí videohovorů nebo vytvořte vlastní IVR stromy pro směrování hovorů do různých agentů v odděleních vaší společnosti. Podívejte se na úplný seznam funkcí volání, které naše řešení kontaktního centra má, a zjistěte, jak můžete zlepšit zákaznickou zkušenost s LiveAgent.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta.
|
3CX
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
3CX nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v programu Ticket+Chat za 29 $/uživatel/měsíc.
|
3CX nabízí plán živého chatu za 158 $/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Center v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí Call Center v plánu za 158 $/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem do plánu Tiketů za příplatek 39 $/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
3CX nabízí v plánu integraci Facebooku za 158 $/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
3CX nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
Dixa nenabízí integraci Viber.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
3CX nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
3CX nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
3CX nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí funkce API v plánu za 158 $/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v all-inclusive plánu za 39 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí v plánu funkce IVR za 158 $/měsíc.
|
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí videohovory v plánu za 158 $/měsíc.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí neomezenou historii v plánu za 158 $/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí neomezené webové stránky v plánu za 158 $/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Dixa nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za 158 $/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v tarifu All-inclusive za 39 $/agent/měsíc.
|
3CX nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 158 $/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
3CX nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Zlepšete zapojení zákazníků a oslovte lidi z jakéhokoli kanálu. Přepněte na software sintuitivním rozhraním a vícekanálovým systémem tiketů,. který zvládne všechny potřebné komunikační kanály pro zákazníky. Vylepšete svou zákaznickou podporu nebo prodejní oddělení pomocí e -mailových tiketů, nejrychlejšího živého chatu, call centrum, zákaznický portal, Viber, Facebook, Twitter, a Instagram.
Widget pro živý chat na vašem webu dokáže s prodejem a zákaznickou podporou zázraky. Proaktivní pozvánky na chat zajišťují, že se vaše zapojení zákazníků zlepší, zatímco zobrazení psaní v reálném čase může vašim agentům pomoci rychleji reagovat a rychle řešit problémy. V kombinaci s rychlostí našeho živého chatu může váš tým zákaznické podpory odvést svou práci efektivně a se skvělými výsledky.
Děláme vše pro to, abychom naslouchali našim zákazníkům, a proto je zde naše nepřetržitá zákaznická podpora, která vám pomůže s jakýmkoli problémem. Pošlete nám email, chatujte s námi online nebo zavolejte kdykoli potřebujete pomoc nebo se chcete dozvědět něco nového o LiveAgent. Podívejte se na recenze a zjistěte, proč se naši zákazníci rozhodli začít používat LiveAgent.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Porovnejte naše dostupné cenové plány nebo začněte s bezplatnou 14denní zkušební verzí ještě dnes. K tomu nejsou potřeba žádné řetězce ani informace o kreditní kartě. Chcete se nejprve dozvědět více o LiveAgent? Podívejte se na náš web nebo se podívejte na video z prohlídky, kde uvidíte, co všechno LiveAgent umí.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou živého chatu! 24/7 podpora, žádné poplatky, 1 měsíc zdarma – vyzkoušejte nyní!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.