Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Odpovědnost

Tickets-assigned-to-agent-LiveAgent

Snadno spravujte odpovědnost za tickety. Změňte vlastnictví ticketu na jiné oddělení nebo dokonce na konkrétního agenta. Vždy víte, kdo je zodpovědný za řešení každého ticketu. Už nikdy neslyšíte: „nevěděl jsem, že to mám na starost“.

Pokud jste pouze jeden agent v LiveAgentu, všechny tickety jsou automaticky přiřazeny vám.Jakmile přidáte dalšího agenta, jsou všechny tickety nepřiřazeny. Tickety můžete jednotlivým agentům přiřadit automaticky pomocí pravidel, nebo ručně, kliknutím na tlačítko "Přiřadit".

Vlastnictví ticketu může být změněno:

  • Přeřazením ticketu do jiného oddělení
  • Přiřazením ticketu jinému agentovi
Responsibility
No Ticket assigned to Agent
Responsibility
Three Tickets assigned to Agent

Jestliže je ticket přeřazen na oddělení, neznamená to, že je přiřazen konkrétnímu agentovi v oddělení. Značí to pouze to, že ticket byl do jejich oddělení přeřazen a jeden z agentů musí ticket zpracovat - buď odpovědět, nebo přiřadit jinému agentovi.

Departments-feature-LiveAgent

E-mailové notifikace

V LiveAgentu lze nastavit automatické mailové oznámení:

  • Když byl agentovi přiřazen ticket
  • Když zákazník odpověděl do přiřazeného ticketu
  • Pokud byl vytvořen ticket v oddělení, do nějž agent patří
Responsibility-feature-LiveAgent
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram