Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Software znalostní báze pro lepší samoobsluhu zákazníka

Relevantní a spolehlivé informace mají v současnosti cenu zlata. Umožněte svým zákazníkům, aby si mohli pomoct sami a ulehčili tak každodenní rutinu vašich agentů zákaznické podpory vytvořením inteligentní a přizpůsobitelné báze znalostí.

LiveAgent je nejrecenzovanejším a nejoblíbenějším softwarem zákaznické podpory pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomáhajte jim rrychleji se softwarem LiveAgent.

Proč společnosti potřebují bázi znalostí?

Jen vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim všechny potřebné informace a zaměřte se na zvyšovaní jejich spokojenosti.

Nedočkaví zákazníci očekávajíci pomoc

Dobře napsané články znalostní báze nabízí tu nejrychlejší pomoc vašim zákazníkům. Připravte si, nadesignujte a upravte všechny vaše články ve znalostní bázi pomocí WYSIWYG editoru.

Ztracení a zmatení zákazníci

Ztracení zákazníci dokážou snížit váš prodej. Abyste tomu zabránili, vytvořte si v rámci svého portálu podpory FAQ (často kladené dotazy) a technické příručky k produktům.

Přetížená zákaznická podpora

Chtěli byste poskytovat hvězdnou zákaznickou podporu i navzdory limitovaným zdrojům? Snižte zatížení vašich zamestnanců příchozími e-maily a chaty vytvořením báze znalostí.

Nízká produktivita zaměstnanců

Vytvořte pro vaše zaměstnance interní bázi znalostí a udržujte všechny důležité informace na jednom místě.

Vylepšete vaše pracovní postupy díky softwaru znalostní báze

Zákazníci si často hledají odpovědi na svoje otázky sami. Dobře strukturovaná báze znalostí dokáže snížit počet ticketů a zlepšit vaši celkovou efektivitu

4 jednoduché kroky nastavení vašeho softwaru znalostní báze

Platforma báze znalostí může hrát klíčovou roli ve vaší zákaznické podpoře.
Vytvořte si ji
Nastavte si ji
Přizpůsobte si ji
Naplňte ji obsahem

Ostatní klíčové funkce softwaru LiveAgent

Portál báze znalostí je jen špičkou ledovce. Dosáhněte svůj plný potenciál pomocí vícekanálového softwaru zákaznické podpory LiveAgent.

E-mail ticketing

Díky softwaru LiveAgent se vaše e-maily, chaty, hovory, komentáře a zmínky o vás na sociálních sitích shromaždí do jedné univerzální schránky
Přečtěte si více

Chat v reálném čase

Podpora prostředníctvím live chatu je klíčovou součástí úspěšné strategie získávaní zákazníků jakékoliv společnosti
Přečtěte si více

Audio a video hovory

Virtuální telefonní ústředna je součástí našeho vícekanálového řešení zákaznické podpory. LiveAgent shromažďuje telefonní hovory z vašich webových stránek či pevných linek na jedno místo pro lepší orientaci a rychlejší zpracování.
Přečtěte si více

Kanály sociálních sítí

Integrujte vaše účty na sociálních sitích do softwaru LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo Tweety přímo z vašeho LiveAgenta.
Přečtěte si více

Spravedlivý a spolehlivý software báze znalostí

Relevantní a spolehlivé informace mají v současnosti cenu zlata. Poskytnutí informací vašim zákazníkům vás však nemusí stát tisíce korun. Naše ceny jsou nastaveny s ohledom na tuto skutečnost, a také proto je software báze znalostí součástí našeho nejlevějšího plánu.

Ticket

Pro malé podniky a profesionální marketéry

345 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Ticket+Chat

Pro malé podniky a profesionální marketéry

660Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Vícenásobná báze znalostí

Vícenásobná báze znalostí může být velmi užitečná v případě, že vaše společnost prodáva vícero druhů produktů, vlastní vícero značek nebo poskytuje vícero nezávislých služeb. Jen jeden jediný účet v softwaru LiveAgent vám umožní vytvořit neomezený počet bází znalostí, přičemž každá z nich může mít svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah.
Poskytujte vašim zákazníkům informace, které chtějí a potřebují, prostřednictvím jednoduchých příruček.

Výkonný WYSIWYG editor

Vytvoření báze znalostí není vůbec těžké. Vše, co musíte udělat, je vytvořit konkrétní kategorie, které pomohou zákazníkovi zorientovat se v bázi znalostí. Do těchto kategorií vložíte obsah pomocí vestavěného WYSIWYG editoru. Upravíte ho podle vašich preferovaných barev, stylů a vytvoříte pro své články lepší strukturu. Být přístupný vašim zákazníkům nemusí být vůbec těžké.

Jak vybrat správný nástroj pro správu znalostní báze

Možnosti přizpůsobení, schopnost vytvářet organizované struktury a lehkost přidávání nového obsahu. To jsou jen některé z hlavních komponentů, které společnosti potřebují při výběru správneho softwaru báze znalostí. Správně zvolený software se hladce integruje do ostatních součástí zákaznické podpory a zákazníkům poskytuje bezproblémový zážitek. Sofware báze znalostí LiveAgent je součástí zákazníckeho portálu, který je součástí tohoto softwaru.

Pridajte sa do klubu úspešných

Pripojte sa k tisíckam spoločností, ktoré využívajú softvér LiveAgent na zdieľanie ich vedomostí s ich zákazníkmi.

FAQ

Co jsou to nástroje báze znalostí?
Nástroje báze znalostí jsou prostředky, které umožňují vašim zákazníkům nalézt správné odpovědi na své otázky, bez potřeby kontaktovat váš tým zákaznické podpory. Bázi znalostí je možné nalézt na stránkách společností ve formě FAQ (často kladených dotazů), fóra, příruček nebo článků.
Co je to správa báze znalostí?
Správu báze znalostí představuje sofware navržený přímo na menežování databází a podporu vašich uživatelů. Báze znalostí nabízí mnoho vědomostních článků, FAQ a fóra.
Jak si vytvořit bázi znalostí?
Prvním krokom k vytvoření si dobré báze znalostí je rozhodnout se, jaké informace prostřednictvím ní budete chtít poskytnout. Po tomto rozhodnutí je třeba si určit její strukturu a začít psát vaše první články. Přidejte vizuální objekty, jako screenshoty, obrázky či videonávody, abyste vytvořili co nejpřátelštější obsah. Přidejte FAQ (často kladené dotazy) a fórum. Zveřejněte svou bázi znalostí a přijímejte zpětnou vazbu, doporučení či návrhy na zlepšení od vašich zákazníků.
Prečo je báza znalostí dôležitá?
Báze znalostí je pro každou společnost velmi důležitá, protože dokáže snížit pracovní zatížení pracovníků zákaznické podpory a zároveň ušetřit čas zákazníkům. Místo potřeby kontaktovat zákaznickou podporu a čekat na odpověď si mohou zákazníci okamžitě najít správnou odpověď na své dotazy, bez potřeby kontaktovaní společnosti a jejích zaměstnanců.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram