Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Záložky ticketů

LiveAgent nabízí možnost mít otevřených více ticketů současně. Snadno mezi nimi přepínejte a řešte tak několik dotazů najednou.

Multiple-ticket-tabs-LiveAgent
Více záložek ticketů

Pokud chcete nastavit omezení, aby agenti mohli pracovat vždy pouze na jednom ticketu, můžete tak učinit přepnutím na algoritmus "Na řešení".

Tlačítko "Na řešení"

Kliknutím na tlačítko „Na řešení“ mohou agenti otevřít tikety, které jim byly přiřazeny a je třeba je vyřešit.

Existuje také možnost nastavit funkci, kdy vaši agenti budou moci odpovídat pouze na tikety otevřené pomocí tlačítka „Na řešení“. V takovém případě agenti nebudou moci odpovídat na tikety otevřené ze seznamu tiketů. Budou moci otevřít pouze jeden tiket, takže nebude povoleno více ticketů v záložkách a agenti budou muset vyřešit tickety popořadě.

To-solve-button-LiveAgent
Tlačítko " Na řešení"
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram