Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Snižte své náklady díky softwaru zákaznického portálu

Vytvořte zákaznický portál se znalostní bází, fórem a nejčastějšími dotazy. Zkraťte čas a náklady na komunikaci se svými zákazníky nabídkou samoobslužné podpory s LiveAgentem. Dejte svým zákazníkům možnost kontroly průběhu jejich dotazů na podporu, aniž by vás museli kontaktovat. S LiveAgentem je to tak snadné...

Zákaznický portál, který vyhovuje vašemu podnikání

Klientský portál LiveAgent obsahuje znalostní bázi, fórum a zpětnou vazbu od zákazníků.

70% zákazníků raději hledá odpovědi před kontaktováním zákaznického servisu

Nastavte zákaznický portál pouhými několika kliknutími. Vytvořte znalostní základnu a vytvořte fórum, aby si vaši zákazníci mohli sami pomoci a diskutovat o nových funkcích nebo o návrzích na zlepšení.
Zákaznický portál
Báze znalostí
Fórum
Zpětná vazba & návrhy

Naučte své zákazníky řešit problémy samostatně

Vaši agenti podpory obdrží méně ticketů a v důsledku toho bude jejich doba odezvy na dotazy zákazníků výrazně rychlejší.

Zákaznický portál

V zákaznickém portálu jsou uloženy vaše články znalostní báze, příspěvky na fóru i zpětná vazba a návrhy od vašich zákazníků
Přečtěte si více

Báze znalostí

Poskytněte zákazníkům snadný přístup k vašim článkům znalostní báze nebo k často kladeným otázkám
Přečtěte si více

Fórum

Fóra umožňují vašim zákazníkům pomáhat si navzájem tím, že si navzájem odpovídají na dotazy
Přečtěte si více

Zpětná vazba & návrhy

Nechte své zákazníky, aby vám zaslali zpětnou vazbu a návrhy. Vytvořte a umístěte tlačítko zpětné vazby na svůj web
Přečtěte si více

Cenově dostupný zákaznický portál

Využijte všechny funkce zákaznického portálu a nabídněte podporu svým zákazníkům, i když jsou vaši agenti offline.
Ihned vyzkoušet

Ticket

Pro malé firmy a profesionální obchodníky

350 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Ticket+Chat

Pro malé firmy a profesionální obchodníky

660 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Přetížená zákaznická podpora?

Podívejme se na realitu - vaši zákazníci budou mít vždy nekonečné množství otázek, dotazů a žádostí. Čas je nejvzácnějším zdrojem, který máte, a jeho investice do správného aktiva může vašemu podnikání významně pomoci. Podniky každoročně přicházejí o miliony korun přidělením finančních prostředků na nesprávná aktiva. Nebuďte jedním z nich.

Přes 30 000 zákazníků se nemůže mýlit

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software technické podpory pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomozte jim rychleji s LiveAgentem.

Upravte vzhled tak, aby odpovídal vaší značce

Založte zákaznický portál pouhými několika kliknutími. Vytvořte znalostní základnu a přizpůsobte ji designu své společnosti bez jakéhokoli kódování. Pouhými několika kliknutími můžete vytvořit fórum pro své zákazníky, kde mohou diskutovat o nových funkcích, požádat o pomoc nebo poskytnout návrhy na zlepšení.

Pomozte svým zákazníkům pomoci si sami 

Níže uvádíme základní výhody používání softwaru zákaznického portálu:

Snižte náklady na služby zákazníkům

Platit zaměstnance je mnohem dražší než umožnit zákazníkům najít pomoc na zákaznickém portálu.

Šetřete čas agentům vaší zákaznické podpory

Dopřejte svým agentům trávit méně času telefonováním, e-mailem a živými chaty při řešení problémů zákazníků.

24/7 snadný přístup k informacím

Zákaznické portály usnadňují vašim zákazníkům získání  pomoci, když ji potřebují.

Sbírejte důležitou zpětnou vazbu

Zlepšete své podnikání shromažďováním zpětné vazby od zákazníků o tom, co se jim líbí a nelíbí.

Vše pod jednou střechou

Software zákaznického portálu LiveAgent je součástí integrace více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.

FAQ

Co je zákaznický portál?
Zákaznický portál umožňuje vašim zákazníkům najít odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat tým zákaznické podpory. Portál podpory je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu a obsahuje relevantní informace, jako jsou zásady, faktury, dodávky, objednávky a online platby.
Co umí kvalitní zákaznický portál?
Dobrý zákaznický portál zlepšuje kvalitu interakcí mezi vaší značkou a vašimi zákazníky tím, že nabízí snazší přístup k informacím.
Jaké jsou funkce portálu?
Mezi funkce zákaznického portálu patří mimo jiné: 24/7 samoobsluha, schopnost přizpůsobit a přidat vlastní firemní značku, snadné vložení na webové stránky společnosti, přístup k výpisům a online platbám, schopnost číst / psát informace a možnost vlastního CSS  stylu.
Jaký je účel webového portálu?
Smyslem webového portálu je poskytnout jediný přístupový bod k relevantním informacím, jako jsou zásady, faktury, platby nebo články s návody. Dobrý webový portál umožní vašim zákazníkům najít požadované informace sami, aniž by vás museli kontaktovat s žádostí o pomoc.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
Kontaktovat
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram