Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Výkonnostní report

Sledujte výkon svých agentů podpory. Podívejte se na podrobné grafy s počtem otevřených chatů, vyřešených e-mailů, přijatých zpráv na Facebooku a dalších metrik zobrazených za den, týden nebo měsíc. Podívejte se, kdo je nejproduktivnější, kdo upřednostňuje e-maily před živými chaty a kdo v průběhu času přináší konzistentní výsledky.

Jednotlivé položky lze řadit podle času, oddělení, kanálu, značek a agenta. Výkonnostní report lze exportovat do souboru CSV.

Performance-report-1
Výkonnostní report

Možnosti zobrazení výkonnostního reportu (sloupce):

  • Datum
  • Odpovědi
  • Průměrný čas odpovědi na nový ticket
  • Průměrný čas odpovědi na otevřený ticket
  • Hovory
  • Odchozí hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minut hovoru
  • Zprávy v chatu
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Průměrná délka chatu
  • Nehodnoceno
  • Nehodnoceno v %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Pokárání
  • Pokárání v %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Ukončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Ukončené chaty

Data výkonnostního reportu lze zobrazit v těchto typech grafů:

Používejte výkonnostní report s API

Využijte LiveAgent REST API k získání hodnot výkonnostního reportu.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram