Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Výkaz oddělení

Oddělení představuje konkrétní rozdělení vaší organizace seřazené podle produktu nebo služby, oblasti znalostí, fyzického umístění nebo odpovědnosti.

Departments-LiveAgent

Směrujte tickety a přiřaďte agenty své podpory do oddělení. Nadefinujte si filtry a pravidla přenosu, aby vaše tickety vždy přistály ve správných rukou. Vytvořte různé podpisy, pravidla pro odpovídání na telefony a chaty pro každé oddělení. Okamžitě uvidíte, kolik nových, otevřených a vyřešených ticketů je ve vašich odděleních.

Příklad

Můžete vytvořit oddělení s názvem "Obchod" a do něj směrovat vhodné tickety.

Každé oddělení bude mít svůj vlastní proces podpory, pro který můžete určit agenty, konfigurovat e-mailové adresy, sledovat tickety, nastavit pravidla pracovních postupů, definovat SLA úrovně a pracovní dobu.

Oddělení umožňují:

  • Omezit přístup k ticketům pouze pro agenty, kteří patří do stejného oddělení jako ticket
  • Přizpůsobit šablony e-mailové komunikace podle oddělení
  • Konfigurovat dostupnost chatu, telefonu a služeb zasílání zpráv pro každé oddělení
Add-agents-into-departments-LiveAgent

Provozujete "one-man show"?

Oddělení nemusíte používat, pokud podnikáte sami nebo ve velmi malé organizaci. V takovém případě jsou všechny tickety distribuovány všem a všemi zpracovávány bez ohledu na typ.

Výhody oddělení:

  • Distribuce práce, autorita a odpovědnost
  • Seskupení týmů specialistů dohromady
  • Zvýšení efektivity a kvality zpracování ticketů
  • Snížení doby odpovědi a vyřešení ticketů

Příklad použití:

  • Funkce – lidské zdroje (HR), IT, účetní
  • Produkt nebo služba – městská kola, silniční kola nebo Cyklo-Obchod.cz, Kvetiny-Obchod.cz
  • Zákazníci – Prodejci, Přidružené společnosti, VIP
  • Zeměpisné – USA, Evropa, Asie

Výkaz oddělení

LiveAgent nabízí přehled odpovězených ticketů, chatů, hovorů, hodnocení a dalších (viz všechny možnosti níže) za konkrétní časového období. Jednotlivé položky lze řadit podle časového období, oddělení, kanálu a agenta. Report oddělení lze exportovat do souboru CSV.

Department report
Výkaz oddělení

Možnosti zobrazení výkazu oddělení (sloupce):

  • Tagy
  • Odpovědi
  • Průmerný čas odpovědi na nový ticket
  • Průměrný čas odpovědi na otevřený ticket
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minut hovoru
  • Zprávy v chatu
  • Počet chatů
  • Zmeškané chary
  • Průměrný čas vyzvednutí chatu
  • Průměrná doba chatu
  • Nehodnoceno
  • Nehodnoceno v %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Pokárání
  • Pokárání v %
  • Počet příchozích zpráv
  • Počet příchozích hovorů
  • Ukončené hovory
  • Počet příchozích chatů
  • Ukončené chaty
  • Vytvořené tickety
  • Vyřešené tickety

Data výkazu oddělení mohou být zobrazena v následujícíh typech grafů:

Používejte výkazy oddělení s API

Využijte LiveAgent REST API k získání hodnot z výkazů oddělení.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram