Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Viber

Viber Integrace

Software LiveAgent je možné integrovat s velkým množstvím aplikací třetích stran (40+), jako například s Weebly, Squarespace, nebo Nicereply. Nejnovější možnou integrací je integrace s aplikací Viber, platformou pro hlasové hovory prostřednictvím IP adres a rychlý chat. Zvyšování spokojenosti vašich zákazníků prostřednictvím poskytování zákaznického servisu přes aplikaci Viber nebylo nikdy jednodušší.

Klíčové funkce

Sestavili jsme pro vás seznam klíčových funkcí dostupných integrací, který vám nabídne přehled o tom, jak vám může používání aplikace Viber pomoct při poskytovaní zákaznické podpory, zvyšovaní produktivity vašeho týmu a zvyšovaní spokojenosti zákazníků. Integrace software LiveAgent s aplikací Viber je kompatibilní s:

  • Přijímejte textové zprávy z aplikace Viber do vašeho software LiveAgent - přímo do informačního panelu. Jestli chcete zjistit, zda jste dostali novou zprávu od zákazníka, už víc nemusíte sledovat svoje smartfony nebo několik aplikací zároveň. Všechny vaše zprávy z aplikace Viber se shromáždí do vaší univerzální schránky softwaru LiveAgent.
  • Odpovídajte na textové zprávy aplikace Viber prostředníctvím software LiveAgent. Jak jsme již výše uvedli, k výkonu této aktivity nepotřebujete vlastnit žádné jiné zařízení nebo aplikace. Odpovídejte na otázky vašich zákazníků prostřednictvím software LiveAgent. Vaše odpovědi se jim zobrazí v aplikaci Viber. Je to opravdu jednoduché!
  • Rozesílání textových zpráv prostřednictvím aplikace Viber přímo z hlavního panelu LiveAgent vám umožňuje odesílat zprávy víceru uživatelům aplikace Viber současně. Pokud však chcete více svým zákazníkům odeslat zprávu prostřednictvím funkce rozeslání (broadcast), tito zákazníci se musí nejprve přihlásit k odběru vašeho účtu stisknutím tlačítka nebo odesláním zprávy. Maximální počet zákazníků, kterým můžete odeslat takovou zprávu, je 300. Řekněme, že provozujete svůj podnik prostřednictvím elektronického obchodu a chcete popřát všem svým odběratelům “Veselé Vánoce” a poslat jim slevový kód. Žádný problém! Stačí tuto zprávu odeslat vašim zákazníkům prostřednictvím funkce Viber broadcast a zprávu se slevovým kódem dostanou přímo do jejich aplikací Viber.
  • Archivace vaší komunikace z aplikace Viber v ticketech. Díky softwaru LiveAgent můžete velmi jednoduše archivovat svou veškerou komunikaci z aplikace Viber, v textové nebo hlasové formě v přehledných ticketech. Kromě toho je možné textové zprávy kategorizovat či vyhledávat potřebná data. Z těchto ticketů je možné odesílat další textové zprávy nebo volat zákazníkům. LiveAgent vám zobrazí všechny další informace týkající se vašich zákazníků díky vestavěnému CRM systému. Umožní vám lehce zobrazovat už vyřešené tickety, konverzace, recenze, komentáře a další. Mimo to můžete do ticketů přidávat interní poznámky či si prohlížet údaje z integrovaných doplňků, jako je například MailChimp.

Výhody na straně společnosti

Výše uvedené klíčové funkce integrace s aplikací Viber vám mohou poskytnout několik obrovských výhod, bez ohledu na velikost či odvětví vašeho podniku. Nezáleží na tom, či jste manažer zákaznické podpory, specialista podpory nebo ředitel, doufající v zlepšení služeb zákazníkům. Každý ocení hodnotu integrace aplikace Viber se softwarem zákaznické podpory. Zde naleznete několik odpovědí na otázky, které si pravděpodobně kladete:

  • Jste nespokojený(á) se způsobem, jakým se ve vaší společnosti řeší příchozí zprávy od zákazníků? Je komunikace mezi agenty zákaznícké podpory a zákazníky netransparentní? Často zapomínáte odpovídat na dotazy zákazníků, ztrácíte se v doručené poště a vaši zákazníci jsou večně nespokojení? LiveAgent vám pomůže! Na hlavní panel v software LiveAgent vám budou odesílana oznámení o nových zprávach z aplikace Viber. Tento panel bude přístupný každému agentovi zákaznické podpory. Eliminací zbytečných zařízení a nástrojů vám to ušetří mnoho času a financí. Navíc je tento software plně zabezpečený a splňuje podmínky GDPR.
  • Dlouho vám trvá, než odepíšete vašim zákazníkům? Je vaše práce na zákaznícké podpoře stresující, podpora neosobní a slabě se odrážející na vašem podnikání? Díky softwaru LiveAgent budete mít schopnost velmi jednoduše překvapit vašeho zákazníka rychlou a personalizovanou odpovědí prostřednictvím aplikace Viber nebo jiných integrovaných aplikací. Pokud budete potřebovat, budete si také moct nastavit automatické odpovědi na opakující sa dotazy.
  • Trápíte se se získávaním přehledu o výkonu zákaznícké podpory ve vaší společnosti? Pokud byste chtěli mít přehled o počtu zodpovězených zpráv aplikace Viber za poslední měsíc, jednoduše si vygenerujte report. Software LiveAgent vám nabízí funkci reportingu, díky které můžete kategorizovat vaše údaje podle výkonu, času, agentů, oddělení nebo kanálů. Získáním těchto cenných údajů budete moct zjistit, které oblasti potřebují vylepšit a jakým způsobem zvýšit spokojenost zákazníků.
  • Máte strach z dlouhých a komplikovaných implementací? LiveAgent dokáže velmi jednoduše naimportovat vaše zprávy z aplikace Viber do ticketů a ukládat je i s novými zprávami do univerzální schránky. Implementace je opravdu ultra-rychlá a za méně než dvě minutky ji můžete používat.

Implementace

Jakmile bude integrace s aplikací Viber aktivní v naší následující aktualizaci, můžete si ji aktivovat na základě těchto jednoduchých kroků:

  1. Přihlašte se do vašeho účtu LiveAgent
  2. Přejděte do nastavení
  3. Najděte systém
  4. Přejděte do pluginů
  5. Aktivujte plugin
  6. Hotovo!

Soustředit se na to najdůležitější

Každý dobrý obchodník ví, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem jednodušší (a méně nákladné!), než získat nového. Tak proč byste neměli zlepšiť vaši zákaznickou podporu a předcházet ztrátám zákazníků prostřednictvím správného softwaru zákaznické podpory? Ten pravý software by měl být dostatečně flexibilní, měl by splňovat vaše požadavky a obsahovat výkonné funkce. LiveAgent toto všechno splňuje. Takřka žádný jiný helpdesk software nenabízí více než 175 užitečných funkcí za tak nízke ceny. Navíc, LiveAgent je jedním z helpdesk softwarů, který lze integrovat s aplikací Viber. Porovnejte software LiveAgent s jinými konkurenčními softwary. Přesvědčte se sami.

Porovnanie funkcií softvéru LiveAgent a konkurencie
LiveAgent vs. konkurenční softwary

Podpora B2C komunikace

LiveAgent je evropská společnosť, založená v roce 2004, orientovaná na zákazníky a zaměřená na pomoc jiným podnikům růst. Hlavní motivací společnosti je vytváření toho nejlepšího softwaru zákaznické podpory. Vyzkoušejte si produkt LiveAgent už dnes. Nabízíme bezplatnou 14 denní zkušební verzi, přičemž při registraci nevyžadujeme kreditní karty. Když se do našeho softwaru za tuto dobu zamilujete, na konci zkušební verze si budete moci vybrat z našich placených plánů. Nebudete muset podepisovat žádné smlouvy a budeme vám fakturovat pouze na měsíční bázi.

Tisíce společností přešli na software LiveAgent. Budete jednou z nich?

“Zkoušel jsem mnohé help desk softwary, jako například LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com a jiné. LiveAgent je porazil ve všech oblastech, od cen, přes funkce, zákaznickou podporu až po mobilní funkce.” – Harrison, GetApp

“Přešli jsme ze softwaru ZenDesk na software LiveAgent… a neměnili bychom. Nikdy.” -Aaron,G2C

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram