Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Úrovně

Abychom novým agentům usnadnili zjištění dovedností jiných agentů a měli také trochu zábavy, přidali jsme k jejich jménům „úrovně“. Nyní můžete snadno dosáhnout úrovně Kouzelníka zákaznické podpory!

Úrovně jsou součástí funkce Gamifikace a mohou motivovat vaše agenty, aby se více snažili a navzájem si konkurovali.

Levels-feature-LiveAgent
Úrovně

K dispozici je 12 předdefinovaných úrovní, od nováčků přes učně, profesionály a průvodce, až po krále zákaznické podpory. Úrovně jsou vždy zaslouženy a to trvale, tedy nezle dosaženou úroveň ztratit díky nečinnosti.

Příklad

Pokud agent odpoví na více než 500 ticketů, dosáhne úrovně profesionála (zobrazí se u jeho statusu) s motivační zprávou: "Stali jste se odborníkem. Vaše odpovědi jsou přesné a věcné. Zákazníci žhavě čekají na Vaše odpovědi. Odpovězte 500 tiketů nebo chatů pro dosažení této úrovně".

Úrovně mohou být upravovány administrátorem, který může nastavit jejich parametry

Seznam možných podmínek úrovně (můžete použít)

  • matematické operátory (+,-,/,* )
  • logické operátory (||,&&)
  • závorky

a následující proměnné:

  • $worktime (pracovní čas)
  • $answers (odpovědi)
  • $answers_ph (odpovědi za hodinu)
  • $chats (chaty)
  • $chats_ph (chaty za hodinu)
  • $missed_chats (zmeškané chaty)
  • $chat_answers (zprávy v chatech)
  • $chat_answers_ph (zprávy v chatech za hodinu)
  • $calls (hovory)
  • $calls_ph (hovory za hodinu)
  • $call_seconds (vteřiny hovoru)
  • $call_seconds_ph (vteřiny hovoru za hodinu)
  • $missed_calls (zmeškané hovory)
  • $rewards (ocenění)
  • $rewards_p (ocenění %)
  • $punishments (pokárání)
  • $punishments_p (pokárání %)
  • $not_ranked (nehodnoceno)
  • $not_ranked_p (nehodnoceno %)

Seznam předdefinovaných úrovní

  • Nováček (1) – Jste v systému nový(á) a jste připraven(a) na první kroky
  • Učeň (2) – Už jste odpověděl(a) na pár ticketů, ale vaše učení teprve začalo
  • Praktikant (3) – Učíte se dobře. Pokračujte v dobré práci a jednoho dne budete skvělý(á)
  • Začátečník (4) – Dokončil(a) jsi svou fázi učení. Nyní je čas ukázat, co umíte
  • Amatér (5) – Zdá se, že znáte svou práci. Pokračujte ve zlepšování.
  • Profesionál (6) – Nyní jste profesionál. Vaše odpovědi jsou přesné a k věci. Zákazníci se chvějí nedočkavostí na vaše odpovědi
  • Mistr (7) – Získal(a) jste si respekt. Vaši kolegové k vám vzhlížejí. Pomozte jim stát se stejně dobrými, jako jste vy.
  • Génius (8) – Vaše dovednosti se pomalu dostávají mimo chápání tohoto světa. Některé z vašich odpovědí jsou magické.
  • Kouzelník (9) – Odpovídáte na tickety dotykem své mysli. Vaše magie se rozrostla na nejvyšší možnou úroveň
  • Bílý mág (10) – Prokázal(a) jste své magické schopnosti. Nyní můžete nosit bílý klobouk
  • Regent (11) – Vládnete tomuto systému. Tickety přicházejí a odcházejí pod vaším velením
  • Král (12) – Vy jste král. Nyní je čas tuto pozici udržet a chránit ji, aby vás nikdo nemohl sesadit z trůnu

Žebříček úrovní

Agenti mohou navzájem vidět úrovně ostatních a soutěžit tak proti sobě.

Levels
Žebříček úrovní
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram