Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Univerzální schránka

Zobrazujte a odpovídejte na tickety z univerzální schránky LiveAgent. Je to jako chytřejší verze vaší e-mailové schránky. E-maily, Chaty, Telefonní hovory, Facebook & Twitter příspěvky, příspěvky na fóru, návrhy, ...Vše přístupné z jednoho místa.

E-mail

Už žádné obavy ze ztraceného e-mailu od zákazníka. Každý e-mail je automaticky převeden na ticket a přeřazen správnému oddělení a nakonec i agentovi vaší zákaznické podpory.

Universal inbox

Přidávejte více e-mailových adres, nastavte směrování a pravidla filtrování, abyste zefektivnili proces podpory. Mějte tu nejlepší e-mailovou podporu!

Časová pravidla jsou speciální pravidla, která nejsou „spuštěna akcí“, ale jsou časově podmíněná. Časová pravidla běží na pozadí v intervalech (obvykle každou minutu) a kontrolují, zda jsou splněny podmínky. Pokud je výsledek kladný, pravidlo se provede.

Časová pravidla se nejčastěji používají pro úklidové úkoly, zasílání e-mailových upomínek, řešení ticketů, které již nějakou dobu neměly aktivitu, přidávání tagů atd.

Live chat

Navyšte svůj prodej přidáním chat tlačítka na vaše stránky. Buďte zde pro vaše zákazníky, když mají dotazy.

LiveAgent chat software vám umožňuje vidět text, který zákazník píše, ještě než jej odešle. Umožňuje posílat přílohy, vidět, odkud je zákazník, přeřadit chat na další agenty a mnoho dalšího.

Universal inbox
Examples of chat buttons

Telefonie

Buďte se zákazníky ve spojení přes telefon, nebo přes volání PC to PC (pomocí prohlížeče). Nepotřebujete nakupovat telefony pro vaše operátory, hovory můžete zpracovávat přímo přes počítač. LiveAgent používá Twilio pro svoje hlasové integrace.

Současně chatujte se svými zákazníky, už nemusíte nic hláskovat po telefonu. Vaše konverzace a chaty budou uloženy v jednom ticketu. Vytvářejte schémata automatického směrování hovorů s neomezeným počtem agentů podpory a oddělení.

Universal inbox
PC to PC hovor

Facebook

Archivujte svou komunikaci na Facebooku v ticketech. Kategorizujte a prohledávejte své příspěvky na Facebooku a komentáře vašich zákazníků. Překvapte své zákazníky bleskovým zákaznickým servisem na sociálních sítích. Odpovědi na tickety se v reálném čase automaticky odesílají na Facebook.

Spravujte neomezený počet profilů a stránek. Nastavíte přístup na své stránky na Facebooku prostřednictvím služby LiveAgent a vaši zaměstnanci již nemusí mít přímý přístup k administraci Facebook účtů.

Universal inbox
Facebook ticket

Twitter

Monitorujte tweety odpovídající vašim filtrům a přeměňte je v tickety. Nechte své agenty odpovídat nebo "retweetovat" přímo z vašeho helpdesku. Zálohujte svou komunikaci na Twitteru v ticketech. Snadno kategorizujte, přidávejte tagy a prohledávejte všechny tweety související s vaší společností. Spravujte přístup ke svým účtům na Twitteru přímo z LiveAgenta vaši zaměstnanci již nemusí mít přímý přístup k administraci vašeho Twitter účtu.

Universal inbox
Twitter ticket

Zpětná vazba & Návrhy

Dejte svým zákazníkům možnost, aby vám zasílali nové nápady a zpětnou vazbu pro další rozvoj. Diskutujte o každém nápadu se svými zákazníky ve snadno použitelném fóru pro zpětnou vazbu. Víte, co si vaši zákazníci přejí nejvíce? Nechte je hlasovat!

Přehledně informujte zákazníky o průběhu nových implementací.

Kontaktní formuláře

Kontaktní formuláře automaticky přeměni každou zprávu na ticket, který vaši agenti mohou okamžitě vyřešit! Použijte předdefinovaný formulář nebo si vytvořte vlastní a sbírejte další údaje o svých zákaznících.

Universal inbox
Příklad kontaktního formuláře
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram