Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Twitter

Propojení s Twitterem vám umožňuje monitorovat vaši značku a reagovat na tweety, které vyžadují akci. Odpovědi se odesílají přímo jako tweety.

LiveAgent změní všechny důležité tweety na tickety, takže váš support tým může odpovědět, retweetnout nebo komunikaci pouze archivovat.

Twitter-feature-LiveAgent
Twitter ticket

Pomocí integrace kanálu Twitter můžete provádět následující:

  • Sledovat zmínky o vaší značce a klíčová slova na Twitteru
  • Připojit více Twitter účtů
  • Odpovídat na tweety z jednoho místa
  • Sledovat všechny zmínky o vaší značce v reálném čase
  • Nastavit jednoduché vyhledávací termíny a sledovat a archivovat všechny tweety obsahující tyto termíny ve vaší databázi
  • Snadno kategorizovat a prohledávat svou komunikaci na Twitteru a komentáře zákazníků
  • Provádět monitoring své značky na sociálních sítích v reálném čase
  • Automaticky zaznamenávat veřejné zmínky jako tickety

Příklad: Řekněme, že název vaší společnosti je „Helicompany“ a váš profil na Twitteru se jmenuje „@Helico“. Každý Tweet nebo retweet, kde je zmíněna stránka vaší společnosti (např. @Helico), bude transformován do ticketu.

Je celkem jasné, že chcete sledovat twitterový profil vaší společnosti. Ale co když se vaše profilové jméno neshoduje se jménem vaší společnosti (@Helico vs Helicompany)? LiveAgent může sledovat vlastní klíčová slova nebo sady klíčových slov a také je transformovat na tickety. V takovém případě bude sledován a transformován jakýkoli Tweet, který obsahuje klíčové slovo „Helicompany“.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram