Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Tlačítko "Na řešení"

Administrátor může v LiveAgentu zvolit, jestli agenti mohou odpovídat na libovolný ticket ze seznamu "Všechny tuckety", nebo pouze na tickety, přiřazené tlačítkem "Na řešení".

Tlačítko “Na řešení" zaručuje jistotu, že neztratíte žádný ticket a agenti odpovádají na tickety, seřazené dle priorit nebo SLA.

Agent v odděleních

Řešení ticketů, příjem chatů, hovorů

Administrátoři nebo agenti (pokud mají povoleno) mohou vypínat/zapínat dostupnost pro řešení nebo příjem:

  • Ticketů
  • Chatů
  • Hovorů
  • Řešení chatů
  • Řešení ticketů

Pokud je zapnuta dostupnost pro řešení ticketů, tlačítko "Na řešení" je automaticky zobrazeno (vedle vašeho profilového jména a obrázku) s číslem, znázorňujícím počet ticketů, které čekají na odpovědi agentů.

To-solve-button-LiveAgent

Navíc má administrátor možnost nastavit tlačítko "Na řešení" tak, aby byly nabízeny nejdůležitější tickety, které je třeba vyřešit co nejdříve. Mohou být tříděny dle pořadí přijetí, úrovně SLA, atd.

Algoritmus na řešení

Definuje pořadí ticketů ve frontě “Na řešení”.

  • Prioritizuje tickety ve frontě dle času
  • Prioritizuje posledního agenta (tlačítko “Na řešení” přiřadí ticket agentovi, který naposled odpověděl jako první)
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram