Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Tlačítko chatu

Zákazník v dnešní době komunikuje prostřednictvím mnoha různých platforem, ale na kterou z nich by se měla vaše společnost nejvíce zaměřit?

Je opravdu snadné ztratit zákazníka, který následně přejde ke konkurenci. Proto je důležité vždy poskytovat vynikající zákaznický servis / podporu všem vašim zákazníkům. Věděli jste, že:

42% zákazníků upřednostňuje Live Chat ve srovnání s pouhými 23% pro e-mail a 16% pro sociální sítě nebo fóra.

J. D. Power

Tlačítko chatu LiveAgent je dokonalým nástrojem, díky kterému můžete poskytovat špičkový zákaznický servis. Tlačítka chatu umožňují klientům během chvilky požádat o chat se zástupcem vaší společnosti. LiveAgent nabízí mnoho různých designů tlačítek. Můžete si je také přizpůsobit, nebo sami vytvořit.

Příklad z praxe:

Funkce tlačítek chatu:

Volba jazyka

Pokud jste společnost působící ve více zemích, můžete využít jazykovou funkci, kde si vyberete preferovaný jazyk pro widget chatu. LiveAgent v současnosti nabízí 43 jazyků, ze kterých je možné vybírat.

Směrování zákazníků na správné oddělení

Okamžitě nasměrujte dotazy zákazníků na správné oddělení povolením formulářů před zahájením chatu. Formuláře před chatem se zobrazí poté, co zákazník klikne na tlačítko live chatu. Ve službě LiveAgent můžete formuláře před zahájením chatu plně přizpůsobit potřebám vaší společnosti.

Možnost zanechání offline zprávy

Umožněte svým zákazníkům, aby vás kontaktovali, i když není nikdo z vašich agentů zákaznické podpory k dispozici. Dejte jim možnost vás kontaktovat a dotaz vyřídíte, jakmile budou vaši agenti zpět online nebo k dispozici.

Jak LiveAgent ovlivní rychlost vašeho webu?

Tlačítko chatu má váš web zlepšit. Mnoho chat widgetů na trhu však může váš web současně zpomalit. Proto LiveAgent vytvořil chat tlačítko, které nemá vliv na rychlost vašeho webu. Z jeho používání tedy můžete mít jen užitek.

Pokud byste chtěli získat více informací, zde je skvělý článek/studie o tom: Jak různé chat widgety ovlivňují výkon stránek 

Jak v LiveAgent vytvořit tlačítko chatu?

1. Přihlašte se do svého LiveAgent účtu

2. Klikněte na Nastavení

3. Zvolte Chat > Chat tlačítka

4. Klikněte na tlačítko Vytvořit 

Steps-to-create-a-Chat-button-in-LiveAgent

Poznámka: Pokud chcete vytvořit své vlastní tlačítko chatu, klikněte na Vlastní a vložte svůj obrázek nebo HTML kód.

Jak z LiveAgenta dostanete tlačítko live chatu na svůj web?

K dispozici je sekce Integrace, kde najdete kód, který je třeba implementovat do vašeho webu. Důrazně doporučujeme, abyste o implementaci kódu požádali webového administrátora ve vaší společnosti. Po implementaci se jakákoli změna tlačítka v LiveAgentu automaticky uloží, aniž byste museli znovu měnit kód.

Chat-button-integration-to-website-LiveAgent

Výhody pro váš business:

  • Udržení zákazníků
  • Spokojenost zákazníků
  • Úspora času zákazníků i vašich agentů
  • Úspora peněz
  • Zvýšení prodeje
  • Rychlejší vyřešení problémů
  • Výhoda oproti konkurenci

Jaké typy tlačítek chatu jsou v LiveAgentu?

1. Přizpůsobitelná tlačítka, jako jsou: Bubliny, Postranní, Rohová nebo vložená tlačítka

Chat-widget-for-website

2. Tlačítko z vlastního obrázku

3. Vlastní HTML tlačítko

Customizable-chat-button-LiveAgent

Možnosti designu live chat tlačítek:

Online tlačítko:

V této části si můžete vytvořit svůj preferovaný design tlačítka.

Snadno můžete nastavit:

  • Pozici
  • Barvy
  • Animace
  • Efekt při přejetí kurzoru
  • Možnost přizpůsobení pro mobilní zařízení
  • Z-index: Toto vám pomůže nastavit tlačítko na požadovanou pozici na vašem webu. Příklad: pokud chcete mít tlačítko před zápatím, nastavíte to zde.

Okno chatu:

Po přizpůsobení online tlačítka můžete také navrhnout design okno chatu.

Chat-window-settings-LiveAgent

Zde můžete změnit:

  • Barvy
  • Nadpis
  • Uvítací zpráva/Skrýt uvítací zprávu
  • Styl
  • Velikost okna chatu
  • Skrýt tlačítko pro opětovné spuštění chatu
  • Umožnit zanechání offline zprávy
  • Z-index
  • Pozice
  • Vlastní CSS styl

Chcete-li se dozvědět více, pokračujte na Dokování okna chatu.

Offline tlačítko:

Toto tlačítko bude aktivováno, když nebude nikdo dostupný pro chat s vašimi zákzaníky. Rovněž toto tlačítko je plně přizpůsobitelné pro potřeby vaší společnosti.

Offline-chat-button-settings-LiveAgent

Funkce, které můžete přizpůsobit

  • Animace
  • Pozice
  • Z-index
  • Vzhled na mobilích zařízeních
  • Barvy

Kontaktní formulář:

Přizpůsobení kontaktního formuláře umožňuje zákazníkům vás kontaktovat prostřednictvím vašeho webu. Vytvořili jsme podrobný průvodce všemi funkcemi speciálně pro kontaktní formuláře.

Chcete-li se dozvědět více, přejděte na článek Kontaktní formuláře.

Bonusové tipy pro efektivní použití tlačítka live chatu na vašem webu:

Zákaznický servis / podpora denně přijímá kvanta dotazů zákazníků. Mnohé z nich jsou opakující se dotazy nebo žádosti. Za účelem vytvoření efektivního pracovního toku služeb zákazníkům a co nejlepší zákaznické zkušenosti můžete:

Využívejte předpřipravené odpovědi

I když nevyužíváte službu LiveAgent, měli byste určitě využívat předpřipravené zprávy. Předpřipravené zprávy jsou skvělou volbou pro opakované dotazy. Je to skvělý nástroj, který je efektivní a umožňuje vašemu týmu vždy vystupovat profesionálně tím, že vždy podáte rychlé a úhledné odpovědi. Například pokud potřebujete řešit se zákazníkem vrácení peněz, nemusíte přemýšlet o správném postupu psaní obecných informací. Můžete použít šablonu (předpřipravenou zprávu), která vám ušetří čas soustředit se na úkol / vrácení peněz.

Vytvářejte často kladené dotazy / články znalostní databáze z opakujících se dotazů

Již jsme popsali výhody a funkce chatboxu pro webové stránky. Náš druhý tip je přeměnit nevýhodu opakujících se dotazů na výhodu. Jak? Jednoduše napsáním podrobného článku do znalostní báze nebo sekce FAQ. Ve výsledku může zákazník využít tuto možnost a svépomocí si nalézt odpověď bez nutnosti čekání ve frontě (třeba v chatu). Mimo jiné tak váš zákaznický servis poskytne rychlou a efektivní podporu.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram