Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Ticket/údaje o zákazníkovi (CRM)

Podívejte se, s kým komunikujete. Přidejte pole pro každý kontakt pro uložení vlastních dat. Přidejte poznámky, podívejte se na jejich předchozí tickety, integrujte doplňky. S LiveAgent budete vždy připraveni. Poznejte své zákazníky lépe a zvyšte kvalitu své technické podpory..

Uchovávání důležitých informací o vašich kontaktech může rapidně zvýšit váš prodej a efektivitu. LiveAgent nabízí multifunkční pole s kontaktními informacemi, kde můžete ukládat všechny další informace o kontaktu!

Ticket_Customer-insights-CRM

Informační pole ticketu

Ticket/Customer insights (CRM)
Informační pole ticketu

Informační pole ticketů ukládají všechna důležitá data, počínaje základními informacemi, jako je jméno, e-mailová adresa, operační systém, jazyk a prohlížeč. Rychle vyhledejte zákazníka pomocí funkce minimapy.

Výhody ukládání dat o zákazníkovi

  • Vyšší spokojenost zákazníka a jeho udržení
  • Identifikace nejlepších a nejvýnosnějších klientů
  • Zlepšení marketingových a prodejních praktik společnosti
  • A mnoho dalších…

Zobrazte si předchozí relace a pište si poznámky

Chcete ke svému kontaktu přidat rychlou poznámku? Žádný problém. Procházejte předchozí relace ticketů kontaktu a přepínejte se mezi nimi. S LiveAgent helpdeskem jsou všechny informace po ruce.

Ticket/Customer insights (CRM)
Recent ticket example

Pokročilé funkce

Ukládání základních údajů je v pořádku, ale co když si chcete přidat další informace o vašem zákazníkoi? Do oblasti informací o kontaktu jsme přidali novou funkci „Přidat pole“, abyste ke svýmh kontaktům mohli přidat jakoukoliv další informaci. Chcete mít uloženou dodací adresu kontaktu ve zvláštním poli? Jednoduše přidejte nové pole a vyplňte údaje.

Ticket/Customer insights (CRM)

Potřebujete více informací?

Připojte kterýkoliv z dostupných doplňků třetích stran. Seznam naleznete v sekci integrací a pluginů podporovaných LiveAgent.

Shromažďování informací o vašich zákaznících může mít pro vaše podnikání v oblasti elektronického obchodování řadu výhod, od získání jasnějšího pohledu na váš cílový trh až po zlepšení komunikace se zákazníky. Se softwarem LiveAgent helpdesk budete moci ukládat a spravovat téměř všechna data svých zákazníků a těžit z nich!

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram