Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Tagy

Tagy (nebo též štítky, značky) jsou jednoduše slova nebo fráze, kterými můžete do ticketů přidat další konotaci. Tagy vám poskytují neomezené množství flexibility pro správu a přizpůsobení pracovního postupu podpory.

Přehled tagů

Příklad

Pokud potřebujete označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti dotazy k prodeji, například „prodej“ nebo „předprodej“.

Zde je několik možností použití značek:

  • Přidejte do ticketů tagy, buď ručně, nebo automaticky. Pomocí těchto tagů vytvořte vlastní pracovní postupy.
  • Procházejte tickety podle tagů.
  • Používejte tagy ve svých pravidlech (pravidla, SLA pravidla, časová pravidla) a vytvořte tak vlastní pracovní postupy.
  • Vytvořte přehledy a výkazy podle tagů.

Poznámka:

Do ticketu je možné přidat libovolný počet tagů.

Seznam možných úprav:

Vytváříte-li tag, můžete si dle libosti upravit:

  • Název
  • Barvu textu
  • Barvu pozadí

TagsÚprava tagu

Přidávání tagů do ticketu

V případě, že chcete označit tagem "prodej" nebo "předprodej" všechny tickety týkající se obchodních dotazů.

Adding-a-Tag-LiveAgent
Přidání tagu

Filtrování ticketů podle tagů

Můžete například zobrazit všechny tickety, které jsou naléhavé a současně jsou to obchodní dotazy, pomocí tagů "urgent" a "obchod".

Filtrování podle tagů

Výkaz tagů

LiveAgent nabízí výkaz pro přidané tagy do všech ticketů v definovaném časovém období. Jednotlivé položky lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, vstupního kanálu a agenta. Report tagů lze exportovat do souboru CSV

Data ve výkazu tagů lze zobrazit jako následující grafy:

Tag-report-area-chart-LiveAgent
Plošný graf
Tag-report-line-chart-LiveAgent
Spojnicový graf
Tag-report-bar-chart-LiveAgent
Sloupcový graf
Tag-report-pie-chart-LiveAgent
Výsečový graf

Hodnoty zobrazované ve výkazu tagů (sloupce):

  • Tagy
  • Odpovědi
  • Průměrný čas odpovědi na nový ticket
  • Průměrný čas odpovědi na otevřený ticket
  • Počet hovorů
  • Zmeškané hovory
  • Délka hovorů (v minutách)
  • Zprávy v chatu
  • Počet chatů
  • Zmeškané chaty
  • Průměrný čas přijetí chatu
  • Průměrná doba chatu
  • Nehodnoceno
  • Nehodnoceno v %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Negativní hodnocení (pokárání)
  • Negativní hodnocení (pokárání) v %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Ukončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Ukončené chaty
  • Vytvořené tickety
  • Vyřešené tickety

Použití výkazů tagů pomocí API

Pro získání potřebných hodnot z výkazu lze též využít LiveAgent REST API.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram