Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Software zákaznické podpory na sociálních sítích ve vašem helpdesku

LiveAgent je multifunkční software zákaznické podpory, který shromažďuje všechnu vaši komunikaci se zákazníky z vícerých sociálních sítí a logicky je spravuje na jednom místě. Používání softwaru LiveAgent vám umožní primárně se zaměřit na nejdůležitější podnikatelské cíle bez obav o zákazníky a zároveň vám umožní udržet si jejich spokojenost na vysoké úrovni. Zákaznická podpora na sociálních sítích prostřednictvím softwaru LiveAgent je rychlá, efektivní a nákladově hospodárná. Vyzkoušejte náš software ještě dnes.

Všechny komunikační kanály pod jednou střechou

LiveAgent, software zákaznické podpory na sociálních sítích, můžete integrovat s více komunikačními kanály a využít takřka 200 funkcí.

Co takový software zahrnuje?


Facebook
Facebook Messenger
Twitter
Instagram
Viber

Facebook

Naše integrace s Facebookem eliminuje potřebu neustále monitorovat množství profilů, přepínat se mezi účty a sdílet přihlašovací údaje mezi množstvím agentů. Všichni agenti mohou odpovídat na tickety z jedné univerzální schránky, čímž se eliminuje i jejich závislost na správci stránky na Facebooku.
Vyzkoušejte si to...

Facebook Messenger

Integrace služby Facebook Messenger se softwarem LiveAgent vám umožní chatovat se zákazníky v reálném čase. V případě, že vám zákazník přímo napíše zprávu na vaší stránce na Facebooku, okamžitě se tato zpráva zkonvertuje na ticket a vloží se na vaši informační tabuli v softwaru LiveAgent. Tento proces vám umožní jednoduše odpovědět na zprávy ze sociálních sítí, odesílat přílohy či dokonce stisknout tlačítko „To se mi líbí“. 

Twitter

Integrace softwaru LiveAgent s Twitterem vám umožní monitorovat všechny @zmínky o vaší stránce či libovolné #hashtagy podle vašeho výběru. Jednoduše propojte svůj Twitter účet se softwarem LiveAgent a vyberte si, o které hashtagy a zmínky budete mít zájem. Všechny sledované hashtagy a zmínky budou při jejich vzniku automaticky přetransformované na tickety a budou automaticky přiřazeny oddělení, které si vyberete. LiveAgent automaticky spravuje všechny Tweety obsahující vámi sledovaná klíčová slova, takže na ně jednoduše můžete odpovídat z jednoho místa.
Vyzkoušejte si to ...

Instagram

Integrace Instagramu se softwarem LiveAgent vám umožní prohlížet si a odpovídat na příspěvky, ve kterých jste byli označenu nebo zmíněni, také odpovídat na všechny komentáře zákazníků k vašim příspěvkům. Díky univerzální schránce LiveAgent budete mít všechny svoje tickety pod jednou střechou, takže už více nebudete muset sledovat vícero zařízení či účtů. LiveAgent šetří vašim agentům čas, zlepšuje jejich rychlost odezvy na otázky a současně zvyšuje jejich produktivitu.

Viber

Integrace aplikace Viber se softwarem LiveAgent vám umožňuje přijímat a odpovídat na zprávy přímo z vaší univerzální schránky. Toto přijímání a odesílání zpráv je vynikajícím nástrojem pro společnosti, které mají zájem segmentovat své zákazníky do skupin a posílat jim cílené marketingové zprávy.
Vyzkoušejte si to

Užitečné funkce na zrychlení zákaznické podpory na sociálních sítích 

Nemusíte trávit hodiny nad sociálními sítěmi, abyste svým zákazníkům odpověděli včas.

Univerzální schránka

Každá zpráva ze sociálních sítí se dostane do stejné schránky jako e-maily, chaty a hovory.
Read more

Automatická pravidla

Vyberte si ze stovek pravidel a podmínek pro zautomatizování vašich pracovních procesů.
Read more

Oddělení a značky

Požívejte značky a přiřazujte tickety konkrétním oddělením pro jednodušší správu zákaznické podpory na sociálních sítích.
Read more

Makra, přílohy a poznámky

Zvyšte vaši produktivitu prostřednictvím používání přednastavených zpráv, přiloh a poznámek.
Read more

Software za férové ceny

K našim zákazníkům a k našemu produktu přistupujeme jiným způsobem než ostatní softwarové společnosti na trhu. Určité části našeho softwaru nabízíme jako doplňky k základnímu plánu. Tyto doplňky vám dokážou ušetřiť mnoho času a financí, hlavně když zaměstnáváte velkou skupinu agentů zákaznické podpory. Plaťte jen za to, co používáte, díky našim transparentním cenám.
Prohlédněte si všechny plány

Doplňky

Plaťte jen za to, co potřebujete a používáte

895 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

All-Inclusive

Každá funkce LiveAgent obsahuje podporu sociáních sítí

895 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Získejte konkurenční výhodu

Zefektivněním vaší zákaznické podpory na sociálních sítích prostřednictvím našeho software získáte obrovskou výhodu oproti konkurentům. Vaši zákazníci mají zájem se s vámi zkontaktovat bez potřeby bádání po tom, který způsob interakce s vámi je nejrychlejší a nejspolehlivější. Nezapomínejte na to, že staré dobré e-maily jsou nahrazeny chatem v reálném čase, call centrem a komunikací se zákazníky na sociálních sítích. Se softwarem LiveAgent budete moct nabízet okamžité odpovědi na dotazy vašich zákazníků prostřednictvím jakéhokoliv kanálu. Investice do softwaru tohto typu vám pomůže poskytovat rychlou, pohodlnou a bezproblémovou podporu zákazníků.
Začněte zkušební verzí ZDARMA

Používejte náš software jakýmkoliv způsobem

LiveAgent se přizpůsobí velikosti a odvětví vaší společnosti. Pomáhame organizacím všech typů a velikostí. Podívejte se na to, co o našem software řekli naši zákazníci.
Případové studie

Řešení pro různé typy podniků 

Startupy & Korporace
Velké podniky
Vládní instituce
Vzdělávací a neziskové organizace
Zjistěte více

Řešení pro různá odvětví

Elektronický obchod a služby
Cestování a ubytování
Marketing a telekomunikace
Zábava
Zjistěte více

Důvody, proč byste měli používat software pro podporu zákazníků na sociálních sítích

Zajímalo vás někdy, proč jiné společnosti začli komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím software zákaznické podpory na sociálních sitích místo přímé interakce na těchto sítích? Je to proto, že je už unavovalo pořád sledovat různá média, sdílet přihlašovací údaje mezi agenty a přepínat sa mezi účty. I vy se s těmito nepříjemnostmi potýkáte?

Chybějící přehled

Ztrácíte přehled ve vaší komunikaci se zákazníky? Neustále se přepínáte mezi více účty? LiveAgent shromažďuje tuto veškerou komunikaci na jednom místě.

Mrhání drahoceným časem

Trávíte spoustu času přepínáním mezi zůznými druhy software i hardware? Umožněte LiveAgentu vám jednoduše pomoct

Neschopnost rychlé reakce

Spoléháte se na zpomalená oznámení o zmínkách nebo komentářích vašich zákazníků na vašich stránkách sociálních sítí? LiveAgent vás o takových akcích upozorní okamžitě. 

Těžko spravovatelné

Spravujete vícero profilů na různých sociálních sítích? S LiveAgentem je můžete spravovat z jednoho místa.

Co pro společnost znamená poskytovat zákaznickou podporu na sociálních sítích?

Software zákaznické podpory na sociálních sítích je relativně novou záležitostí. Jejím hlavním cílem je shromáždit každou zprávu a každou zmínku o vaší společnosti z různych sociálních sítí do jedného systému, ze kterého můžete jednoduše komunikovat s vaším publikem. Hlavní výhodou tohto typu softwaru je, že je součástí multifunkčního helpdesku. Tento systém vám umožní vidět interakce zákazníků z různych kanálů na jednom místě. Kromě toho se každá zpráva ukladá do jedné univerzální schránky a transformuje na ticket.
Helpdesk software

Jak si vybrat ten správný?

Pokud jste se rozhodli začít poskytovat podporu zákazníků na sociálních sítích, avšak bez přímého přihlašování se ke konkrétním účtům, měli byste si sepsát všechny požadavky na nový systém. V první řadě byste si měli určit, jestli chcete přijímat vaše e-mailovou komunikaci do stejné schránky, do které budete přijímat zprávy ze sociálních sítí. Po tomto kroku byste se měli rozhodnout, jestli chcete poskytovat podporu prostředníctvím live chatu, call centra či poskytovaní samoobslužného portálu pro zákazníky formou báze znalostí. V neposlední řade byste se měli rozhodnout, jestli chcete vlastnit platformu, jako například zákaznický portál, kam budou mít uživatelé možnost posílat svoje návrhy, žádosti, zeptat se na různé problémy prostřednictvím fóra či navrhnout vylepšení a poskytnout zpětnou vazbu.

Neváhejte a vyzkoušejte si LiveAgent už dnes

LiveAgent je nejrecenzovanější, nejdoporučovanejší a nejoblíbenější helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Existuje více důvodů, proč tomu tak je. Nabízíme špičkový software zákaznické podpory, který poskytuje bezproblémový zážitek vašim zákazníkům a také vašemu týmu zákaznické podpory. Vyzkoušejte si software LiveAgent již dnes prostřednictvím naší bezplatné 14-denní zkušební verze. Rádi vás přijmeme mezi nás.
Začněte zkušební verzí ZDARMA

Porovnejte softwary zákaznické podpory na sociálních sítích

Install native Android or iOS application to answer customer requests while you are away from the office desk. It doesn’t matter if you need to answer customer emails or calls, our mobile app lets you answer all requests.
Porovnat

Co hovoří statistiky o podpoře na sociálních sitích?


Podpora na sociálních sítích

65% lidí ve věku 18-34 věří, že sociální sítě jsou efektivním způsobem komunikace.  Microsoft

Čas odezvy

48% spotřebitelů očekáva odpovědi na své dotazy a stížnosti na sociálních sitích do 24 hodin. Statista

Bezproblémové zkušenosti

Více než 50% společností označilo za nejkritičtější problém se zákazníky právě „poskytovaní bezproblémového zážitku zákazníků na víceru kanálů současně.” Incite Group

Digitální vs. hlasová 

57% zákazníků by raději kontaktovalo společnosti prostřednictvím digitálních médií, jakými jsou e-maily či sociální sítě, než aby využili hlasovou zákaznickou podporu. Ameyo

Věrnost značce pramení z dobrých služeb

Přátelští zaměstnanci společnosti či milí a vstřícní agenti zákaznické podpory dokážou poskytnout zákazníkům nezapomenutelné zážitky, které dokážou zvýšit jeich loajalitu vůči značce až v 73% případů. Poskytování takových zkušeností může být jednoduché, pokud víte, jak na to. Podle Shepa Hykena, odborníka na služby zákazníkům, by agenti zákaznické podpory měli odpovídat včas, personalizovaně a nikdy sa nezapomenout zeptat na další dotazy. Například, když vás zákazník požádá, aby jste rychle vyřešili jeho problém, zeptejte se ho, jak rychle by měl být jeho problém vyřešen, tedy jestli lze reálně jeho očekávání splnit nebo je potrebné je snížit. Pamatujte, že loajální zákazníci zvyšují vaše ROI, protože mají tendenci víc nakupovat.

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Software zákaznické podpory pro sociální média LiveAgent je integrován do více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram