Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Směrování hovorů

Směrování hovorů je velice důležitá funkce každého helpdesk softwaru. Zajišťuje, že hovory vašich zákazníků jsou přesměrováni do příslušných oddělení / agentů, kteří mohou vyřešit jejich dotazy. Aby byla zajištěna rychlá a přesná komunikace, LiveAgent automaticky směruje hovory podle priority nebo je přiřazuje náhodně.

To je obzvláště užitečné, pokud váš tým zákaznické podpory přijímá velké množství hovorů. Směrování hovorů se stará o rovnoměrné rozdělení hovorů a funguje ruku v ruce s IVR.

Jako příklad řekněme, že se Karel chce informovat o problému s objednávkou, kterou provedl dříve na vašem webu. Karel zavolá na číslo vaší technické podpory, vybere příslušnou možnost v rámci IVR a funkce směrování hovorů přepojí jeho hovor na dalšího dostupného agenta. Díky této funkci Karel nemusí vytáčet různá čísla jednotlivých operátorů nebo oddělení a nemusí čekat v dlouhé frontě.

Náhodné přiřazení

Nové hovory jsou náhodně přiřazeny některému z agentů, který je dostupný na telefonu.

Přiřazení dle priority

Nové hovory jsou směrovány volnému agentovi s nejvyšší prioritou a nejdelší dobou od posledního hovoru.

Call-routing-feature-LiveAgent

Směrování hovorů do osobního zařízení

Agenti mají také možnost nastavit směrování příchozích hovorů na svá osobní zařízení, například na mobilní telefon. To umožňuje agentům poskytovat zákaznickou podporu i na cestách nebo na zařízeních dle vlastního výběru.

Call routing
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram