Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Směrování chatů

Snažíte se zlepšit každodenní efektivitu svých agentů?

Už nemusíte hledat. Automatická distribuce chatů je jednou z mnoha funkcí LiveAgent, které vašim agentům pomáhají efektivně zvládat nové chaty.

LiveAgent nabízí několik způsobů směrování a distribuce live chatu.

Můžete si vybrat z předdefinovaných možností směrování, například:

  • Náhodné přiřazení
  • Zvoní všem najednou
  • Maximální vytížení

Možnosti směrování chatů v LiveAgent:

Aby byla zajištěna rychlá a přesná komunikace, LiveAgent přiřazuje chaty agentům, kteří již dříve se zákazníky v chatu komunikovali. Kromě náhodného přiřazení existují také další 3 možnosti pokročilého směrování chatů.

Náhodné přiřazení

Nový chat budou náhodně přiřazen jednomu z agentů, který je dostupný pro chat. Tato strategie vám pomůže dosáhnout přiřazení průměrně stejného množství chatů kadému z vašich agentů.

Průměrné využití

Nový chat bude přiřazen agentovi s nejnižším počtem aktivních chatů, aby bylo zachováno stejné využití všech dostupných agentů. Tato strategie vám pomůže docílit vyváženého počtu souběžných chatů mezi všemi dostupnými agenty.

Maximální využití

Nový chat bude přidělen agentovi s nejvyšším počtem spuštěných chatů, aby bylo zachováno jeho maximální využití. Jakmile tento agent nemá žádné volné sloty pro chat, bude nový požadavek na chat přesměrován na dalšího dostupného agenta. Tato strategie vám pomůže maximalizovat zatížení chatujících agentů a nechat ostatní agenty pracovat na offline ticketech.

Zvoní všem najednou

Nový chat zvoní všem dostupným agentům souběžně, dokud jej některý z nich nepříjme.

Chat-distribution-feature-LiveAgent

Maximální zatížení chatu

Definujte, kolik souběžných chatů zvládnou vaši agenti

Priorita agenta pro chat

Nastavte nižší nebo vyšší prioritu jednotlivým agentům. Nový chat je směrován agentovi s nejvyšší prioritou (1 - nejvyšší, 100 - nejnižší).

Agent-settings-LiveAgent
Nastavení chatu v panelu agenta

Další dostupná nastavení chatu v LiveAgent:

Čas do přesměrování

Zabraňte zbytečnému čekání zákazníků ve frontách pomocí funkce směrování. Nastavení doby směrování vám umožňuje zvolit preferovaný čas (v sekundách), po kterém bude chat přesměrován na dalšícho agenta, pokud původní agent nereaguje / není k dispozici.

Doba nečinnosti

Nastavením doby nečinnosti můžete své dotazy na chatu maximálně automatizovat.

Čas pro "nadechnutí"

Nastavte si „čas pro nadechnutí“ a poskytněte svým agentům prostor, abyste se mohli připravit na dalšího návštěvníka / zákazníka.

Chat-routing-settings-LiveAgent

Obchodní výhody:

  • Efektivní pracovní vytížení
  • Spokojenost zákazníků
  • Zvýšení CX (záaznická zkušenost)
  • Úspora času
  • Snížení nákladů
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram