Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Sledování času

Sledování času vám umožní zjistit přesný čas, který každý agent tráví poporou zákazníka, a tím získat lepší přehled o celkovém výkonu technické podpory. Pokud je tato funkce zapnutá, u každého ticketu se automaticky počítá strávený čas. Dále můžete zapnout funkci, která vynutí zadání stráveného času a v případě potřeby přidat poznámku.

Čas je sledován pouze pokud je agent v ticketu aktivní (sledování se automaticky pozastaví po 30 sekundách neaktivity).

Časový výkaz

LiveAgent umožňuje zobrazení časového výkazu na všech tiketech v konkrétním časovém rozmezí. Jednotlivé položky lze třídit podle agenta, ticketu, zákazníka, společnosti, data vytvoření výkazu, data fakturace, typu výkazu (manuální, automatické). Časové výkazy lze exportovat do souboru CSV.

Time-tracking-LiveAgent
Časový výkaz
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram