Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Rozdělení ticketu

Přemýšleli jste někdy, jak se vypořádat s ticketem, kde zákazník potřebuje vyřešit více problémů, k čemuž je třeba zapojit různé agenty / oddělení? Díky funkci rozdělení ticketu můžete oba problémy vyřešit rychleji a efektivněji než kdykoli předtím.

Split-tickets-LiveAgent

Jak to funguje?

Pokud obdržíte ticket, ve kterém zákazník požaduje řešení dvou nebo více různých problémů, jednoduše kliknete na tlačítko pro rozdělení ticketu. Vznikne tak kopie originálního ticketu s novým ID, jenž je plnohodnotným ticketem a je možné s ním normálně pracovat. Podívejme se na schéma, jak to funguje:

Příklad

Váš zákazník David poslal dotaz, jak nakonfigurovat jeho výchozí e-mailovou adresu pro e-mailovou komunikaci se zákazníky, a také, zda existuje možnost přizpůsobit tlačítka chatu našimi designéry. Jasně vidíme, že se jedná o případ vhodný pro dvě různá oddělení. Agent zákaznické podpory nyní použije funkci rozdělit ticket k rozdělení a přiřazení ticketu jiným, vhodnějším agentům / oddělením.

Tlačítko rozdělit jednoduše duplikuje ticket s novým referenčním číslem a agent jej může přiřadit správnému oddělení.

Komunikace v ticketu A, týkající se konfigurace e-mailové adresy, bude pokračovat v původním ticketu. Komunikace týkající se možností designu bude řešena v ticketu B s novým referenčním číslem a nabyvatelem.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram