Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Proaktivní pozvánky k chatu

Máte problém s vysokou mírou okamžitého opuštění vašeho webu? Nebo možná přemýšlíte, jak zlepšit své služby zákazníkům?

Věděli jste, že: "Proaktivní pozvánky na chat mohou přinést až 105% návratnosti investic a miliony korun v pozitivních obchodních výhodách?"

Proaktivní pozvánky k chatu mohou návštěvníkům webových stránek během různých fází zákaznické cesty jednoduše pomoci tím, že je vyzvou k live chatu s vašimi agenty.

LiveAgent je pokročilý systém, který zajišťuje, že návštěvníky zve ke konverzaci s vašimi agenty podpory pouze v případě, že máte k dispozici dostatek online zástupců live chatu

Proactive-chat-invitation-LiveAgent

Reálný příklad

Například můžete během platebního procesu pozvat zákazníky k chatu. Výsledkem je, že vybudujete jejich důvěru v nákup, zlepšíte jejich zážitek z nákupu a můžete je snadno převést na platící zákazníky. To vše tím, že jim jednoduše poskytnete skutečnou osobu, se kterou si můžou povídat.

Další funkce proaktivních pozvánek k chatu:

Vytvořte více pozvánek k chatu pro různé skupiny zákazníků

Vytvořte několik proaktivních pozvánek k chatu a zaměřte se na různé druhy zákazníků. I když jsou proaktivní pozvánky k chatu automatizované, měli byste se vždy snažit o osobní zážitek. Vytvořte tlačítko pozvánky k chatu pro nové zákazníky i pro vracející se. Vytvořte vžy jedinečnou uvítací zprávu pro každou ze stránek vašeho webu.

Snadno vytvářejte proaktivní pozvánky k chatu ve více jazycích

Působíte ve více než jedné zemi? Nebo možná potřebujete poskytnout vícejazyčný zákaznický servis / podporu. V obou případech vám LiveAgent umožňuje přizpůsobit proaktivní tlačítko chatu pro každý jazyk, které můžete také přiřadit správnému oddělení, což má za následek efektivní pracovní postup.

Chat-invitation-example-LiveAgent

Oslovte zákazníka behěm jeho cesty

Proaktivní pozvánky k chatu LiveAgent vám umožňují nastavit upřednostňované URL adresy, abyste zajistili maximální možné zapojení zákazníků. Můžete cílit na zákazníky například na strategické URL adresy/ stránky:

  • Stránka FAQ
  • Stránka s cenami služeb/produktu
  • Stránka s popisem produktu
  • Stránka "Košík" (shrnutí objednávky, ...)

Nastavte konkrétní čas proaktivní pozvánky k chatu

Většina společností obvykle čeká přibližně 30 sekund, než zákazníka osloví. Nechejte návštěvníka porozhlédnout a pak jej automaticky pozvěte k chatu.

Automatizujte zprávy v proaktivní komunikaci

I když je automatizace velice užitečnou funkcí, mějte na paměti, že lidská interakce je odlišná. Pokuste se proto učinit zprávu osobnější, aby zákazník neměl pocit, že komunikuje s robotem.

Rozlišujte nové a vracející se zákazníky

Další skvělou funkcí je schopnost identifikace vracejícího se a nového zákazníka. Tlačítko pozvání k chatu tak můžete přizpůsobit pro oba typy zákazníků.

Výhody proaktivních pozvánek k chatu pro váš obchod:

  • Zákazníci, kteří aktivně komunikují na chatu, mají větší zájem o nákup než zákazníci, kteří tak nečiní
  • Pohodlí návštěvníků v reálném čase
  • Zvýšení počtu konverzí live chatu v průměru o 23%
  • Konkurenční výhoda
  • Vyšší spokojenost zákazníků
  • Okamžitá pomoc pro zákazníka

Možné úpravy designu proaktivních pozvánek:

  • Strana
  • Roh stránky
  • Střed stránky
  • Vlastní
Proactive-chat-invitations-feature-LiveAgent

Chcete-li zobrazit všechny možnosti designu, přejděte do Galerie pozvánek k chatu.

Přizpůsobte si:

  • Obrázek
  • Text (Nadpis, Uvítací zpráva)
  • Pozici proaktivní pozvánky k chatu
  • Barvy tlačítek

Dostupná nastavení:

  • Možnost zanechat offline zprávu
  • Skrýt opětovné zobrazení po ukončeném chatu
  • Možnost skrýt uvítací zprávu
  • Zvolit jazyk
  • Zvolit požadované oddělení

Bonusové tipy, jak efektivně využívat proaktivní pozvánky k chatu:

Nebuďte příliš rušiví

Proaktivní pozvánka k online chatu by měla fungovat jako jedna z mnoha možností kontaktu, proto ji nevynucujte. Může to být příliš otravné a zákazník se může snadno rozhodnout pro vaši konkurenci. Pokud se tedy zákazník rozhodne chat odmítnout, neposílejte pozvánky řetězově, abyste s ním mohli komunikovat za každou cenu. Pokud bude potřebovat vaši pomoc, dá vám vědět.

Vyzkoušejte si to

Pokud si nejste jisti, kdy, kde nebo jak proaktivně oslovit své zákazníky, jednoduše to vyzkoušejte a uvidíte. Dobrým pravidlem však je nechat zákazníka trochu porozhlédnout, nejlépe 30 sekund. Poté se jednoduše představte a dejte spotřebiteli vědět, že tam jste, kdyby potřeboval pomoc. Tímto testem snadno zjistíte preference svých zákazníků. Možná zjistíte, že proaktivní online chat stačí používat pouze na konkrétních URL adresách, například v pokladně nebo na stránce s cenami.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram