Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Přehledy značek

Značky (tagy) jsou jednoduchá slova nebo fráze, které můžete k ticketům přidat pro detailnější označení problematiky v nich, tedy něco jako záložky. Značky vám poskytnou neomezené množství flexibility pro správu a přizpůsobení pracovního postupu vaší zákaznické podpory.

Tag-report-LiveAgent

Příklad

Můžete například chtít označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, značkou „prodej“ nebo „předprodej“.

Zde je několik možností pro využití značek:

  1. Přidávejte značky do ticketu, buď ručně nebo automaticky, a využijte tyto značky k vytvoření vlastního workflow
  2. Procházejte tickety podle značek
  3. Pomocí značek ve svých firemních pravidlech (pravidla, SLA pravidla, časová pravidla) můžete vytvářet vlastní workflow.
  4. Vytvořte přehledy a výkazy podle značek

Poznámka:

Do jednoho ticketu můžete přidat libovolné množství značek.

Seznam možných úprav:

Při vytváření značky můžete dle libosti upravit:

  • Název
  • Barvu textu
  • Barvu pozadí
Modifying-tags-LiveAgent

Přidání značky do ticketu

Můžete například chtít označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, značkou „prodej“ nebo „předprodej“.

Tag reports
Přidání značky

Filtrování ticketů podle značek

Můžete například chtít filtrovat všechny tikety, které jsou skutečně urgentní a předprodejní dotazy, pomocí značky jako „urgentní“ nebo „předprodej“.

Filtering-by-Tags
Filtrování podle značek

Přehled značek

LiveAgent nabízí přehled přidaných značkách ke všem ticketům v určitém časovém rozmezí. Jednotlivé položky lze řadit dle časového období, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy značek lze exportovat do souboru CSV.

Data v přehledu značek můžete zobrazit v těchto typech grafů:

Možnosti zobrazení přehledu značek (sloupce):

  • Tag
  • Odpovědi
  • Průměrný čas odpovědi na nový ticket
  • Průměrný čas odpovědi na otevřený ticket
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minut hovoru
  • Zpráv v chatu
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Průmerný čas vyzvednutí chatu
  • Průměrná délka chatu
  • Nehodnoceno
  • Nehodnoceno v %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Pokárání
  • Pokárání v %
  • Příchozí zprávy
  • Příchozí hovory
  • Ukončené hovory
  • Příchozí chaty
  • Ukončené chaty
  • Poznámky
  • Vytvořené tickety
  • Vyřešené tickety

Používejte přehledy značek s API

Využijte LiveAgent REST API k získání hodnot z přehledu značek.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram