Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Přehledy kanálů

Zjistěte, který způsob komunikace je mezi vašmi zákazníky nejoblíbenější. LiveAgent vám poskytne podrobné informace o každém komunikačním kanálu: e-mail, live chat, call centrum, kontaktní formuláře, formuláře zpětné vazby, zprávy na Facebooku, tweety … Zapomeňte na externí sledovací aplikace. Vše je integrováno!

Jednotlivé položky lze třídit podle oddělení, agenta, značek a data. Přehledy kanálů lze exportovat do souboru CSV.

Channel-report-LiveAgent
Přehled kanálů

Možnosti zobrazení přehledu kanálu (sloupce):

  • Kanál
  • Odpovědi
  • Průmerný čas odpovědi na nový ticket
  • Průměrný čas odpovědi na otevřený ticket
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minut hovoru
  • Zprávy v chatu
  • Počet chatů
  • Zmeškané chaty
  • Průměrný čas vyzvednutí chatu
  • Průměrná doba chatu
  • Nehodnoceno
  • Nehodnoceno v %
  • Odměny
  • Odměny v %
  • Pokárání
  • Pokárání v %
  • Počet příchozích zpráv
  • Počet příchozích hovorů
  • Ukončené hovory
  • Počet příchozích chatů
  • Ukončené chaty
  • Vytvořené tickety
  • Vyřešené tickety

Přehledy kanálů mohou být zobrazeny v následujícíh typech grafů:

Používejte přehled kanálů s API

Využijte LiveAgent REST API k získání hodnot z Přehledu kanálů.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram