Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Přehled chatů

Přehled chatů je jednou z mnoha skvělých funkcí LiveAgent. Nabízí důležité informace o návštěvnících vašeho webu a zároveň vám umožňuje vyvolat akci.

Můžete například zobrazit zemi návštěvníka, URL adresu, kterou právě prohlíží, a také to, kolik času tam strávil. Poté jej můžete proaktivně pozvat na chat.

Chats-overview
Přehled chatů

Jaké informace můžete v přehledu chtů vidět?

Online návštěvníci

Online návštěvníci představují počet návštěvníků, kteří aktuálně procházejí vaše webové stránky. Díky této funkci je můžete snadno kontaktovat a dát jim vědět, že jste připraveni jim v případě potřeby pomoci. Kromě toho můžete svou zprávu konkrétně zacílit. Sekce online návštěvníků v LiveAgent nabízí několik důležitých obecných informací, které vám mohou pomoci, než se pustíte do konverzace s návštěvníkem.

Podívejme se na příklad:

Sára je momentálně na vaší stránce s cenami a již nějakou chvíli prochází stejne informace. To je skvělá příležitost ji oslovit a dát jí tak vědět, že jste k dispozici, pokud bude potřebovat další informace. Proaktivní, ale ne otravný přístup.

Návštěvníci ve frontě

V přehledu chatů je vám také zobrazena informace o počtu návštěvníků čekajících na chat s vašimi agenty zákaznického servisu. Díky tomu můžete snadno zjistit, zda má vaše podpora dostatek agentů, aby zvládli obsloužit všechny návštěvníky ve frontě.

Chatující návštěvníci

Další skvělá funkce přehledu chatů je možnost náhledu na počet aktuálně chatujících návštěvníků.

Dostupní agenti

Podívejte se, kolik agentů je k dispozici pro chat, a rychle zjistěte, zda máte na směně dostatek zaměstnanců. Tato funkce úzce souvisí s návštěvníky ve frontě. Tyto dva údaje nabízí vašemu manažerovi přehled, aby pohotově analyzoval situaci a poté podle toho jednal.

Aktuální webová stránka (URL), kterou návštěvník prohlíží

Rychle a snadno zjistíte, jaké URL adresy vaši návštěvníci aktuálně procházejí a kolik času tam strávili. Čím více informací vaši agenti mají, tím lepší služby / podporu mohou poskytnout. Můžete například zjistit, že některé URL adresy je třeba vylepšit, aby zvýšili zákaznickou zkušenost.

Příklad:

Pokud je potenciální zákazník / návštěvník delší dobu na stránce pro dokončení platby, může proaktivní pozvánka na chat pomoci vašemu prodejnímu týmu uzavřít obchod. Na druhou stranu může váš tým objevit opakující se problém, se kterým se zákazníci během nákupu potýkyjí. Tyto situace můžete jednoduše analyzovat zobrazením přehledu chatů v LiveAgentu.

Odkazující stránka

Chcete zjistit, zda návštěvníci přicházejí od doporučujícího obchodního partnera? Přehled chatů vám to může říct. Máte-li například mnoho návštěvníků od doporučujícího partnera, u kterého jste poskytli slevu, můžete se na návštěvníka proaktivně obrátit a zeptat se, jestli potřebují další informace o nabídce.

Země návštěvníka

Zjistěte, odkud vaši návštěvníci pocházejí. Čím více o svých zákaznících / návštěvnících víte, tím lepší může být váš zákaznický servis.

Mapa návštěvníků

Podívejte se na online návštěvníky procházející webové stránky na mapě (červená značka) a návštěvníky chatující s vašimi agenty (modrá značka).

map_of_visitors_liveagent
Mapa návštěvníků

Poznámka: * Google zpoplatnil použití Maps Embedded API. Pokud chcete mít správně zobrazenou mapu návštěvníků, budete si muset vytvořit fakturační účet na Google Maps Platform.

Jaké jsou funkce přehledu chatů?

Podívejte se na aktuální chatovou konverzaci mezi agentem a návštěvníkem

Proaktivně pozvěte návštěvníka k chatu(pozvánka k chatu se zobrazí na té stránce, kde se návštěvník nachází)

Začněte chatovat s návštěvníkem čekajícím ve frontě

Výhody pro váš obchod:

  • Efektivita pracovních postupů zákaznické podpory
  • Spokojenost zákazníků
  • Úspora času
  • Zákaznická zkušenost

Skutečný příklad

Na následujícím obrázku vidíte 3089 online návštěvníků. S agenty chatuje několik agentů. Například agent Dmytro chatuje se zákazníkem z Francie a Německa současně.

Kliknutím na tlačítko "oko" také vidíme, o čem agenti s návštěvníky chatují. Kromě toho můžeme také kliknout na tlačítko "ruka" a tím ručně pozvat návštěvníky k chatu.

Můžete také vidět návštěvníka ze Španělska, který právě prochází webovou stránku: „https://support.ladesk.com/“. Pod touto informací se nachází předchozí webová stránka, ze které zákazník vstoupil na váš web. V tomto případě to je: „https://google.es/“. Pokud se však podíváte na zákazníka jménem Amelia, vidíte, že u ní tato informace uvedena není. Výsledkem tedy je zobrazený výstup jako ŽÁDNÝ ODKAZUJÍCÍ.

Chats overview
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram