Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Pravidla

Pravidla jsou speciální pravidla, která jsou „spuštěna na základě akcí“. Pravidla vytvářejí předdefinované akce, které jsou automaticky přiřazeny ticketům. Akce je provedena, jsou-li splněny podmínky pravidla.

Pravidla bývají nejčastěji použita k přeřazování specifických ticketů na požadovaná oddělení, přidávání tagů, označování zpráv jako spam, vyřešení ticketů apod.

Přehled pravidel

Příklad 1 V LiveAgentu můžete nastavit takové pravidlo, které automaticky přeřadí všechny ticketuy, kteté obsahují slovo "platba" do požadovaného oddělení.

Příklad 2 Pravidla mohou také být použita pro označení e-mailů jako spam a jejich automatické mazání.

Možné počáteční akce pro vyvolání pravidel:

  • Ticket byl vytvořen z e-mailu
  • Ticket byl vytvořen
  • Stav ticketu byl změněn
  • Ticket byl přeřazen
  • Byla přidána skupina zpráv
  • Agent byl ohodnocen
  • Došlo ke změně tagu v ticketu

Seznam podmínek pro pravidla:

  • Předmět
  • Od
  • Kopie zprávy
  • Slepá kopie zprávy
  • Komu
  • Tělo
  • Stav ticketu
  • Ticket vytvořen (datum)
  • Ticket změněn (datum)
  • Ticket vymazán
  • Počáteční URL vytvoření ticketu
  • Priorita ticketu
  • Poslední zpráva
  • Stav přiřazeného agenta
  • Vlastní pole
  • Oddělení ticketu
  • Ticket přiřazen (komu)
  • Skupina zákazníků
  • Vytvořeno z pozvánky
  • Tagy v ticketu

Seznam akcí v pravidlech:

  • Přeřadit ticket
  • Vyřešit ticket
  • Smazat ticket
  • Změnit prioritu ticketu
  • Změnit SLA úroveň
  • Označit jako "spam"
  • Označit jako "není spam"
  • Trvale odstranit ticket
  • Odeslat odpověď
  • Změnit předmět ticketu
  • Zavolat požadovanou URL
  • Přidat tag
  • Odstranit tag
  • Odeslat e-mail
  • Zastavit vykonání ostatních pravidel
  • Požadavek HTTP

Příkald pravidla

Toto pravidlo přidá tag “Odměna” v případě, že byl agent ohodnocen (typ hodnocení je pozitivní).

Pravidla v akci

Pokud je nějaké proavidlo aplikováno, změna je zobrazena v náhledu ticketu. Tím je zajištěna jasná odpovědnost za manipulaci s ticketem. Změny mohou vidět správci i agenti.

Applikované pravidlo

Jaký je rozdíl mezi pravidly, časovými pravidly a SLA pravidly?

  • Časová pravidla jsou časově podmíněna.
  • SLA pravidla mohou být použita pouze pro nastavení SLA a jsou vázána na SLA úrovně.
  • Pravidla nabízejí nejširší škálu akcí ze všech dostupných pravidel v LiveAgent.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram