Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Pracovní doba

Vytvořte si vlastní časový rozvrh. Nastavte v systému pracovní dobu, aby se i vaši zákazníci lépe orientovali.I ti nejlepší agenti potřebují přestávky a ne každá společnost je schopna nabídnout zákaznickou podporu 24/7. Pokud zákazníkům nenabízíte podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nemá význam zohlededňovat víkendy v SLA úrovních. V takovém případě by v pondělí ráno byl pohled do SLA reportů opravdu hrozivý. To stejné platí pro svátky - určitě nechcete, aby na ticketech běželo SLA, když mají všichni volno.

Příklad pracovní doby

Nastavením pracovní doby dáte svým agentům prostor k nadechnutí, informujete tak i své zákazníky o tom, kdy jste k dispozici a budete mít možnost připravit se na další vlnu dotazů. Zákazníci vás mohou kontaktovat i mimo pracovní dobu. Pokud vám zašlou zprávu, je vytvořen ticket a řešit jej můžete, jakmile budete opět k dispozici.

Jak nastavit pracovní dobu

Pracovní doba v LiveAgent stanoví pro vaše SLA úrovně provádění akcí pouze ve specifikovaném čase s možnsotí vyloučit dny pracovního klidu (svátky).

Business-hours-feature-LiveAgent
Pracovní doba

Příklad

Váš helpdesk funguje ve standardní úřední hodiny 9 - 17, pondělí - pátek. Pokud je ticket přijat v pátek v 16:00, pak v pondělí v 9:00 je starý pouze 1 hodinu pracovní doby.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram