Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Pomocné zprávy (makra)

Osobnější přístup k zákazníkům během odpovídání na jejich otázky je velmi hodnotný, avšak ne vždy vyhovujíci. Psaní té samé odpovědi více zákazníkům se stejnou otázkou může být otravné a neefektivní. A proto vám poskytujeme funkci pomocných zpráv, která vám může ušetřit mnoho času. Tento ušetřený čas budete moct investovať do promyšlenějších odpovedí na komplexnější otázky.

Příklad: Lenka přijme ticket od vašeho zákazníka. Zákazník v něm píše o bežném problému se softwarem. Řešení je velmi jednoduché. Místo psaní zdlouhavé odpovědi může Lenka použít pomocnou zprávu, která zákazníkovi poskytne řešení jeho problému.

Pomocné zprávy vám umožní rychle odpovědět standardní zprávou na často kladené dotazy. Umožní vám urychlit vaše odpovědi prostředníctvím používání předdefinovaných textů.

Jak se liší pomocné zprávy od předpřipravených odpovědí?

  • Pomocné zprávy mohou obsahovat jen krátky text
  • Když vytváříte předpřipravenou odpověď, můžete definovat předmět daného e-mailu
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram