Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

SLA protokol

SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o úrovni poskytovaných služeb - odpovědi na tickety vašimi agenty (zástupci podpory) při poskytování pomoci vašim zákazníkům.

Poskytování pomoci na základě úrovní služeb zajišťuje, že poskytujete kvantifikované a účtovatelné služby. Nabízí také jasnější pohled na věc, když se objeví problémy.

Výkaz protokolu SLA

LiveAgent nabízí protokol splněných a nesplněných SLA v konkrétním časovém rozsahu a oddělení. Jednotlivé položky lze třídit podle žadatele, ID ticketu, času zahájení SLA, oddělení, agenta, data vypršení, uzavřeného a zbývajícího / nadlimitního času SLA. Protokol SLA lze exportovat do souboru CSV.

SLA-log-report-LiveAgent
SLA log
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram