Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Odměny a odznaky

Díky odznakům je práce poutavější a zábavnější. S odznaky se produktivita zaměstnanců přirozeně zvyšuje. Lidé milují sbírání a udržení odměňujících odznaků a snaží se co nejdříve setřást ty negativní. Odměny a odznaky jsou součástí funkce Gamifikace.

Manažeři helpdesku mají nyní jednoduchý a rychlý způsob, jak zjistit, kdo dosahuje nejlepších výsledků, jak reaguje na většinu zákazníků, kdo prodává nejvíce produktů, a kdo se nejvíce "fláká".

Příklad

LiveAgent přiřadí odznak “Speedy Gonzales” tomu agentovi zákaznické podpory, který má nejkratší čas odpovědi na ticket.

Příklady odznaků

Rewards & Badges
Seznam odznaků

Typy výchozích odznaků (můžete si každý odznak upravit):

  • Dispečer – Přeřazujete nejvíce ticketů. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který přeřadil nejvíce ticketů za posledních 7 dní)
  • Siesta – Vaše přestávky jsou nejdelší mezi všemi. Vy si opravdu užívate svou siestu. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který za posledních 7 dnů strávil nejdelší čas v pauze)
  • Rebel bez příčiny – Dostal jste nejvíce negativních hodnocení. Přehodnoťte své odpovědi. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který za posledních 7 dnů obdržel nejvíce pokárání)
  • Inspektor – Čtete tikety s velkou pozorností. Váš průměrný čas prohlížení tiketu je nejdelší ze všech. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který měl předchozí den nejdelší průměrný čas otevřených ticketů)
  • Speedy Gonzales – Reagujete nejrychleji na zvonící chaty. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který měl předchozí den nejkratší reakční dobu na příchozí chaty)
  • Příjemný operátor – Dostal jste nejvíce pozitivních hodnocení. Zákaznící Vás zbožňují. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který obddržel nejvíce odměn za posledních 7 dnů)
  • Káva – Dáváte si nejvíce přestávek ze všech. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který byl za posledních 7 dnů nejvícekrát v režimu pauzy )
  • Romanopisec – Včera jste napsal(a) nejdelěí odpověď ze všech. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který předchozí den napsal nejdelší odpověď na ticket)
  • Značkovač – Vy jste označkoval(a) nejvíce tiketů. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který za posledních 7 dnů otagoval nejvíce ticketů)
  • Čtyřlístek – Tento čtyřlístek se objeví jen velmi zřídka a přinese vám štěstí. Pokud budete mít tento odznak, zákazníci se budou ptát pouze na jednoduché otázky 🙂 (vyhodnoceno náhodně a přiřazeno náhodnému agentovi, který je online)
  • Blesk – Otevíráte a zavíráte tikety rychlostí blesku. Vaše průměrná doba na tiket je nejkratší ze všech. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který měl předchozí den nejkratší průměrnou dobu otevření ticketu)
  • Pracant – Dejte si pauzu. Strávil(a) jste většinu času online. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který za posledních 7 dnů strávil většinu času online)
  • Upovídaný – Měl(a) jste včera nejdelší chat. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který měl v předešlém dnu chat s nejvíce zprávami)
  • Řešitel – Vyřešil jste nejvíc tiketů ze všech. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který za posledních 7 dnů vyřešil nebo uzavřel nejvíce ticketů)
  • Hovorný – Včera jste měl(a) nejdelší hovor. (vyhodnoceno každý den a přiděleno agentovi, který měl v předchozím dnu nejdelší hovor)

Žebříček odznaků

Agenti mohou vidět odznaky ostatních agentů a tak mezi sebou soutěžit.

Leaderboard-for-Badges
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram