Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Maximální délka fronty

Dochází často k zahlcení dotazy zákazníků? Jsou vaši zákazníci často kvůli dlouhé čekací době nespokojeni se zákaznickým servisem?

Spokojenost zákazníků nikdy nebyla důležitější. Spokojení zákazníci se mohou stát věrnými zákazníky, což je hlavní cíl. K celkové spokojenosti může přispět i faktor, jako je čekací doba živého chatu. Pokud jí nevěnujete pozornost, může se zákazník snadno obrátit na vaši konkurenci.

Zhruba 73% zákazníků tvrdí, že nejdůležitější věcí, kterou mohou společnosti udělat pro poskytnutí dobrých služeb zákazníkum, je šetření zákazníkova času.

Tak se na to podívejme. Nikdo nemá rád čekání ve frontě. LiveAgent proto vytvořil funkci Live Chat nazvanou maximální délka fronty, aby vám pomohl zlepšit spokojenost zákazníků. Kromě toho můžete ještě snadno a účinně řídit směny agentů i jejich každodenní pracovní postupy.

Výhody pro váš obchod:

  • Úspora času
  • Efektivní pracovní postupy
  • Více spokojených zákazníků
  • Lepší zákaznická zkušenost (CX) 
  • Úspora peněz

Jak to funguje?

Jednoduše nastavíte maximální délku fronty v nastavení Live chat tlačítka.

Max-queue-length-LiveAgent

Pokud dojde k dosažení nastaveného limitu fronty, chat tlačítko automaticky změní dostupnost na offline nebo se zcela skryje.

Samozřejmě, jakmile dojde ke snížení počtu chatů pod limit, live chat tlačítko se opět zobrazí jako online.

Jak jsme již zmínili, live chat má schopnost fungovat v režimu offline tlačítka, pokud ve frontě chatu čeká příliš mnoho návštěvníků / zákazníků. To snižuje frustraci zákazníků z dlouhého čekání ve frontě.

Pokud nastavíte offline tlačítko chatu, návštěvníkům se zobrazí formulář před uskutečněním chatu. Díky tomu vás stále mohou kontaktovat. Zadáním své e-mailové adresy vám dájí příležitost kontaktovat je později.

Vše pak funguje dle očekávání a šetří čas jak vaší společnosti, tak vašich zákazníků.

Bonusové tipy:

Vytvořte více live chat tlačítek

LiveAgent vám umožňuje vytvářet tlačítka online chatu pro konkrétní oddělení, jako např. zákaznická podpora a zákaznický servis. Kromě toho můžete nastavit tlačítka online chatu pro konkrétní URL adresy. Pro každé tlačítko můžete nastavit jinou maximální délku fronty. Tím docílíte efektivního pracovního toku a dosáhnete nejlepší zákaznické zkušenosti.

Chcete-li se dozvědět více, přejděte na popis funkce Live Chat

Nechte složitější problémy řešit zkušené agenty

Abyste ušetřili čas a zdroje vaší společnosti i zákazníka, musíte pracovat efektivně. Nenechávejte zákazníky čekat příliš dlouho ve frontě. Řešením je možnost převést složitější chaty na zkušené agenty. Ve výsledku dosáhnete efektivního rozdělení času vašich agentů a zlepšení čekací doby ve frontě.

Používejte předpřipravené odpovědi

Pokud se rozhodnete vyzkoušet LiveAgent, určitě ke zlepšení čekací doby ve frontě využijte předpřipravené odpovědi. Můžou vašim agentům ušetřit spoustu času, zejména při opakovaných dotazech. Používejte je však moudře, nezneužívejte je. Zkuste si je přizpůsobit. Nikdo nechce mluvit s robotem.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram