Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

IVR (interaktivní hlasová odezva)

IVR (Interactive Voice Response) je velice známá funkce zákaznické podpory, která dokáže s vaší technickou podporou zázraky. Pokud jsou vaši agenti zahlceni, zákazníci se s vámi nemohou spojit prostřednictvím telefonu. Nebo jednoduše, pokud chcete mít věci lépe organizované, mohou vám pomoci IVR stromy. Můžete je nastavovat, přizpůsobovat a zjistit, co vám nejlépe vyhovuje.

LiveAgent nabízí komplexní online nástroj pro návrh IVR, kde si každý může navrhnout vlastní IVR stromy (ano, i když nemáte žádné technické zkušenosti). Interaktivní hlasová odezva vám umožňuje směrovat hovory v softwaru call centra na správná oddělení nebo agenty. Jinými slovy, umožňuje vašim volajícím zákazníkům dostat se přímo ke správným agentům.

IVR (Interactive Voice Response)
IVR Interaktivní hlasová odezva

Typický strom IVR přesměruje zákazníka rovnou do požadovaného oddělení (např. do fakturačního oddělení) poté, co zákazník stiskne konkrétní číslo na svém telefonu.

IVR

Online nástro IVR Návrhář

Spouštíte denní promo akce nebo potřebujete udělat rychlé změny ve své uvítací zprávě? Nahrajte všechny zvukové soubory pro IVR přímo do online návrhářského nástroje IVR.

Online nástroj IVR Návrháře vám umožňuje navrhovat a psát váš IVR strom od nuly přímo v LiveAgent, včetně nahrávání nebo zaznamenání vlastních zvukových souborů do stromu.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram