Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Interní volání

Funkce interních hovorů vám dává možnost přepnout interní chat na mnohem pohodlnější způsob komunikace s kolegy - hlasový chat. Funkce přímo zabudovaná do LiveAgent vám spolu s ostatními funkcemi call centra umožní rychle vyřešit jakékoli problémy, kterým můžete čelit, nebo získat správnou odpověď ve velmi krátkém čase. Vytvoření interního hovoru je velmi snadné.

Jednoduše klikněte na tlačítko plus v horním menu a zvolte možnost "nový interní hovor".

Internal-Call

Otevře se nová část LiveAgent, kde můžete vybrat osobu, se kterou chcete mluvit. Kliknutím na tlačítko volání se okamžitě otevře nový tiket s vlastním ID a rozhraním podobným zbytku LiveAgent.

Internal-Call-2

Podobně jako u interního chatu máte možnost vložit poznámku obsahující ID ticketu (na které lze kliknout a nasměruje vás přímo na tento ticket).

V případě, že potřebujete pomoc s konkrétním ticketem nebo s požadavkem zákazníka, můžete také zahájit interní hovor přímo z rozhraní tohoto ticketu. Kliknutím na 3 tečky se zobrazí seznam dostupných možností a interní hovor je jejich součástí. Proces zahájení hovoru je stejný jako u předchozí metody. Vyberte svého preferovaného kolegu a stiskněte tlačítko volat.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram