Trello je skvělý nástroj pro správu projektů a úkolů. Obsahuje tabule Kanban, které lze snadno sdílet a přizpůsobovat.
Aplikace Trello umí vytvářet nové karty pro každého zákazníka, kterého přidáte do aplikace LiveAgent, nebo přidávat nové karty pro nové činnosti, nové komentáře a automaticky přesouvat každou kartu do příslušného seznamu úkolů. Integrace může fungovat i obráceně. Kdykoli přidáte kartu do aplikace Trello, obdržíte v aplikaci LiveAgent tiket.
Zapier umožňuje snadno propojit dvě aplikace během několika minut. Pomáhá vám přizpůsobit spouštěče a akce bez nutnosti kódování.
Ujistěte se, že máte účet Zapier. Pokud ne, můžete si ho vytvořit na tomto odkazu nebo přímo na stránce integrace LiveAgent a Trello. Až se tam dostanete, zobrazí se spouštěč a výběr akce.
Vyberte spouštěč a akci. K dispozici je více možností, takže si můžete vybrat tu, která vyhovuje vašemu týmu zákaznické podpory. Výběr je na vás. Pro tento příklad jsme vybrali spouštěč Trello “Nová karta” a akci LiveAgent “Vytvořit konverzaci”. Po spuštění akce se odešle e-mail do vašeho ticketovacího systému pokaždé, když je v Trello vytvořena nová karta.
Klikněte na modré tlačítko Připojit LiveAgent + Trello a dostanete se do sekce konfigurace Spouštěče a Akce. V našem případě je Trello na prvním místě, protože se jedná o Spouštěč. Přizpůsobte si detaily Spouštěče podle svých potřeb. Poté klikněte na modré tlačítko Pokračovat. Pokud jste nepřidali e-mailovou adresu Trello, můžete ji přidat v této části nebo ji vybrat ze seznamu účtů z předchozích nastavení integrace.
Zapier bude vyžadovat, abyste otestovali spouštěč. Ujistěte se, že jste správně vyplnili všechny možnosti, a poté spouštěč otestujte.
Dalším krokem je konfigurace akce LiveAgent. Rozhodněte, co chcete, aby LiveAgent po aktivaci spouště udělal. Tato část vyžaduje vyplnění podrobnějších informací, ale ne všechny jsou nutné. V této části budete muset přidat nebo vybrat svou e-mailovou adresu LiveAgent.
Po dokončení bude nutné provést další test, abyste se ujistili, že celá integrace funguje podle plánu. Pusťte se do toho a vyzkoušejte ji. Pokud bude něco v nepořádku, Zapier vám automaticky nabídne průvodce řešením problémů, který vám pomůže.
Nyní se podívejte na své tikety v aplikaci LiveAgent. Vaše oznámení se zobrazí podle nastavení Zapier.
A to je vše, hotovo. V případě potřeby můžete pro LiveAgent vytvořit další vlastní integrace Zapier.