Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Relokia - Helpdesk Migrace

Co je Migrace Helpdesku?

Helpdesk Migrace je online služba, která vám umožní migrovat data mezi on-premise a cloudovými helpdesk systémy. Bez potřeby speciálních znalostí nebo dovedností.

Help Desk Migration by Relokia

Výhody použití Helpdesk Migrace

Tato služba vám ušetří nespočet hodin potřebných k přesunu dat mezi helpdesk platformami.

Migrace dat je pro většinu společností bolestivý proces. Někteří zvažují použití API a psaní vlastního nástroje pro migraci, zatímco jiní hledají způsob, jak svá data přesunout ručně. Obě metody vyžadují spoustu času a úsilí. Nejdůležitější však je, že přesunutí vašich lidských zdrojů z jejich běžné pracovní náplně stojí víc než použití nástroje pro automatizovanou migraci dat.

S helpdesk migrací máte možnost:

  • Rychle a bez námahy migrovat data mezi helpdesk platformami dle vašeho výběru.
  • Ušetřit značnou finanční částku
  • Spustit testovací import tolikrát, kolikrát je třeba
  • Přizpůsobit migraci tak, aby odpovídala konkrétním potřebám vaší organizace.
  • Udržovat integritu dat zákaznické podpory a zachovat úplnou historii interakcí mezi vámi a vašimi zákazníky.

Jaká data mohou být migrována?

V závislosti na původním helpdesk systému můžete migrovat:

  • Tickety.
  • Agenty and skupiny.
  • Kontakty a společnosti.
  • Tagy.
  • Přílohy.
  • Veřejné a interní poznámky.
  • Vlastní pole.

Jak použít Helpdesk Migraci s LiveAgentem

  1. Přejděte na stránku Helpdesk Migrace a vytvořte si svůj účet.
  2. Migraci zahájíte výběrem původního helpdesk systému. Zadejte potřebná ověření a přejděte k dalšímu kroku
  3. Vyberte cílový helpdesk software a zadejte potřebná pověření, aby vám nástroj mohl vyladit migraci. Přejděte na další krok.
  4. Vyberte data, která chcete migrovat. Během tohoto kroku je také nutné porovnat pole zdrojového a cílového ticketu, aby se data mohla správně přenést. Pokud máte pocit, že s tímto krokem potřebujete pomoc, obraťte se na tým podpory Helpdesk migrace .
  5. Spusťte test a zjistěte, jak migrace funguje. Než budete pokračovat, pečlivě zkontrolujte výsledek migrace.
  6. Pokud jste s výsledky spokojeni, zahajte proces migrace.

Krom toho může tým Helpdesk Migration přizpůsobit vaši objednávku tak, aby vyhovovala konkrétním potřebám vaší společnosti. Chcete-li požádat o vlastní migraci, nechte zprávu v live chatu nebo založte ticket.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram