NetCrunch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Můžete povolit, aby NetCrunch odesílal upozornění v podobě tiketů přímo do helpdesku služby LiveAgent, ale nejprve musíte nastavit integrační profil pro LiveAgent.
Chcete-li tak učinit, klikněte v horní části aplikace NetCrunch na možnost Sledování > Integrační profily.
V editoru musíte zadat název nového integračního profilu a budete požádáni o klíč API. Kliknutím na tento odkaz zjistíte, kde najdete svůj klíč API. Zkopírujte klíč do integračního profilu a uložte jej.
Co je to NetCrunch?
NetCrunch je systém monitorování sítě určený pro IT týmy podniků, které mají nezbytné spojení s digitálním světem. Tento software umožňuje sledovat všechny klíčové operace související se sítí a pomáhá identifikovat závady i možnosti zlepšení výkonu.
Jak je možné službu využít?
Aby NetCrunch mohl integraci využívat, je nutné vytvořit skript upozornění nebo upravit již existující skript. Postupujte podle níže uvedených kroků, abyste se dozvěděli, jak vytvořit nový skript upozornění.
Klikněte na Sledování > Skripty eskalace upozornění
- Ve Skriptech eskalace upozornění klikněte na Přidat Skript upozornění
- Klikněte na tlačítko Přidat a poté vyberte Okamžité zahájení akce
- Klikněte na Integrace a vyberte LiveAgent tiket
Otevře se nové okno a NetCrunch bude chvíli načítat vaše oddělení. Nyní vyberte oddělení, na které mají být tikety odeslány. Pro lepší přehled může být výhodné vytvořit pro tikety NetCrunch samostatné oddělení. Zadejte také e-mail, který se bude zobrazovat jako zadavatel tohoto tiketu. Možná budete chtít pro tento účel vytvořit samostatný účet, ujistěte se, že se jedná o aktivní e-mail návštěvníka. Zadejte také e-mail podpory vašeho helpdesku, ale ujistěte se, že “žadatel” má k tomuto e-mailu přístup.
Ujistěte se, že používáte správný profil, a kliknutím na tlačítko Test otestujte odesílání tipů do služby LiveAgent. Zobrazí se malé okno s testovacím postupem, a pokud je vše správně nakonfigurováno, test skončí zprávou “Úspěšně provedeno”. Výsledkem by mělo být, že se testovací tiket nyní objeví ve vašem Helpdesku v nakonfigurovaném oddělení.
Tato operace však nebude fungovat v případě operace “Vyřešit tiket”. Chcete-li otestovat operaci “Vyřešit tiket”, musíte vytvořit skript upozornění s operací “Otevřít tiket” jako Akci k okamžitému spuštění a operací “Zavřít tiket” Akci spuštěnou při zavření výstrahy. Poté vyberte uzel a vytvořte upozornění (například Monitorování zakázáno), které chcete otestovat, a přiřaďte tomuto upozornění skript upozornění. Následující kroky vysvětlují, jak vytvořit výstrahu “Monitorování uzlů je zakázáno” pro jeden uzel.
- Klikněte pravým tlačítkem myši na Node, kde chcete vytvořit upozornění.
- Vyberte Nastavení Node a v okně Nastavení Node klikněte na Upozornění a Reporty.
- Klikněte na Přidat Upozornění, vyberte Základní kartu a vyberte možnost Zakázání sledování Node.
Klikněte pravým tlačítkem myši na nové upozornění a vyberte možnost Přiřadit předdefinovaný skript upozornění > Název vašeho skriptu.
Pokud nyní spustíte upozornění (Zakázat sledování Node), vytvoříte tiket. Pokud je toto upozornění uzavřeno (Sledování Node povoleno), tiket bude okomentován a vyřešen. Po připojení takového výstražného skriptu k různým výstrahám bude NetCrunch odesílat zprávy do LiveAgent vždy, když se daná výstraha vygeneruje.
Tikety můžete také odesílat do různých oddělení. To lze provést vytvořením nového skriptu upozornění pro každé oddělení, aniž by bylo nutné pokaždé vytvářet nový integrační profil. Jen nezapomeňte skripty jasně pojmenovat pro pozdější a snadnější rozlišení.
WebHooks nebo požadavek HTTP (obousměrná integrace)
Helpdesk od LiveAgent je jednou z našich obousměrných integrací – to znamená, že můžete nakonfigurovat požadavek HTTP, který odešle informace zpět do NetCrunch, jakmile je tiket vyřešen ve službě LiveAgent, upozornění v NetCrunch označí případ také za uzavřený. Tím se nevyřeší problém, který způsobil výstrahu, ale uzavře se výstraha generovaná NetCrunchem (tj. Node je stále nefunkční, i když bude výstraha uzavřena).
Abyste mohli takový požadavek od služby LiveAgent přijmout, je třeba nakonfigurovat přístup ke klíči API NetCrunch. Za tímto účelem přejděte na integrační profil LiveAgent a klikněte na tlačítko “Otevřít správce klíčů API”. Zkopírujte adresu URL WebHook a nahraďte [Web_access_address] svou webovou přístupovou adresou (tj. https://123.456.789.0/ncinf/rest…).
Přejděte do aplikace LiveAgent, vyberte možnost Konfigurace > Automatizace > Pravidla a vytvořte nové pravidlo. Dejte pravidlu popisný název a vyberte možnost Použít při “změně stavu tiketu”. Nyní definujte podmínky podobně:
POKUD (IF) je oddělení tiketu (tj.) oddělení NetCrunch A (AND) nový stav bude Vyřešeno (Resolved).
Nyní vyberte akci “HTTP požadavek” a do pole pro adresu URL přidejte adresu URL s nahrazenou adresou Web_Access_Address. Vyberte metodu HTTP “POST” a přidejte hlavičku “Content-Type:application/json”. Zadejte ji do pole HTTP Body (tělo), které by se mělo odeslat jako Data do NetCrunch:
{
"ID": "{$conv_conversationid}",
"status": "{$conv_status}",
"subject": "{$conv_subject}",
"closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
Uložte toto pravidlo automatizace. Nyní, když NetCrunch vytvoří tiket a poté, co jej LiveAgent Agent vyřeší, se upozornění v NetCrunch zavře. Upozorňujeme, že problém může stále existovat, ale upozornění bude vyřešeno v reakci na akci LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co je to NetCrunch?
NetCruch je platforma, která vám umožní sledovat váš IT ekosystém bez nutnosti použití agentů. Společnost působí na trhu již více než 20 let a denně pomáhá zákazníkům spravovat složitosti IT systémů.
Jaké jsou hlavní výhody používání NetCrunch?
Výhody: uživatelsky přívětivé, plně přizpůsobitelné, flexibilní vizualizace.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.