Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Průběh hybridního ticketu

Tickety vypadají stejně, bez ohledu na komunikační kanál, tj. Chat, E-mail, Hlas, Formuláře zpětné vazby, Twitter, Facebook zprávy a další. Následujte své zákazníky napříč různými kanály, ale vždy zůstaňte v jednom hybridním ticketu. Mějte k dispozici všechny důležité informace o svých zákaznících a jejich problémech.

Už nikdy se nemusíte bát, že přijdete o nějaký e-mail. Každý e-mail se automaticky změní na ticket, který je přiřazen správnému oddělení a nakonec agentovi podpory.

Příklad chatu a odeslání e-mailu z jednoho hybridního ticketu:

Návštěvník začne chatovat s dostupným agentem.

Hybrid ticket stream
Chat s návštěvníkem

Návštěvník uzavře chat.

Hybrid ticket stream
Zavřený chat

Agent pošle návštěvníkovi e-mail.

E-mail byl odeslán ze stejného ticketu.

Hybrid ticket stream
E-mail odeslaný ze stejného ticketu

I když komunikace mezi agentem a zákazníkem jde přes dva různé kanály (chat a e-mail), stále zůstává v jednom ticketu se stejným ID.

Možné komunikační kanály

Zákazníci a agenti mohou komunikovat v jednom ticketu prosřednictvím:

  • E-mailu
  • Telefonu
  • Chatu
  • Facebooku
  • Twitteru
  • Kontaktních formulářů
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram