Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Historie chatů

Historie chatu je přesně ta funkce, která může být velmi užitečná v různých scénářích. Můžete ji použít ke kontrole předchozích dotazů zákazníků, ke kontrole dat a informací, k hledání předchozích řešení opakujících se problémů. Limit je pouze ve vaší kreativitě. Zobrazte si historii chatu a všechny aktuální chaty na jedné obrazovce. Přímý přístup a filtrování chatové komunikace podle vašich preferencí. Filtrujte své chaty podle značek, oddělení, data, jména atd.

Chat history
Historie chatů

Řekněme, že Lenka se chce zeptat agenta v live chatu na problém, který řešila před měsícem. Bylo to sice vyřešeno, ale stalo se to znovu. Agent live chatu se může rychle podívat na Lenčinu předchozí chatovou konverzaci a zjistit, jaké bylo řešení a proč nebylo trvalé. Díky těmto informacím může agent navrhnout jiný postup nebo vysvětlit, co je třeba udělat jinak, takže se tento problém v budoucnu nebude opakovat.

Co můžete vidět v historii chatů?

  • Jméno návštěvníka
  • Jméno agenta
  • Zemi návštěvníka
  • Datum
  • Čas
  • Oddělení
  • Tagy
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram