Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Software zákaznické podpory, kterým si získáte vaše zákazníky

Profitujte z vyšších úrovní produktivity a udržení zákazníků nebo konverze s naším multikanálovým softwarem zákaznické podpory. Poměr cena / výkon je nepřekonatelný. S více než 180 funkcemi a více než 40 integracemi je náš software dokonalým řešením pro podniky všech velikostí a průmyslových odvětví.

Zefektivněte všechny komunikační kanály a spravujte je z jedné sdílené schránky. Užijte si integraci sociálních médií, neomezenou historii procházení ticketů , záznamy hovorů, průběh hybridních ticketů a další nástroje produktivity.

Objevte pokročilou zákaznickou podporu

Software LiveAgent - IT helpdesk sjednocuje různé komunikační kanály do jednotných ticketů

Seznamte se s LiveAgentem - multikanálovou komunikační platformou

Poskytněte svému týmu ten správný nástroj technické podpory, který zvýší jeho produktivitu a tým tak stráví méně času požadavky zákazníků. Díky LiveAgent vás mohou zákazníci kontaktovat odkudkoli. Nezáleží na tom, zda vám zákazníci chtějí posílat e-maily, chatovat s vámi, volat nebo vás kontaktovat skrze sociální média. LiveAgent vám umožňuje odpovídat na všechny jejich požadavky z jednoho místa.
E-maily
Chaty
Volání
Socialní sítě
Samoobsluha

Pokročilé funkce pro lepší organizaci

LiveAgent nabízí jednoduché funkce, které mají obrovský dopad na celkový výkon vašeho týmu.

Automatické směrování ticketů

Automaticky rozdělujte své e-maily, chaty a hovory na základě vašich přednastavených pravidel nebo zdroje
Číst více

Pravidla a automatizace pracovního postupu

Pravidla jsou sada spouštěčů, které se provedou při splnění nastavených podmínek
Číst více

Automatické zpětné volání 

Umožněte svým zákazníkům automatizovaná zpětná volání, abyste zlepšili jejich spokojenost.
Číst více

Výkonný integrovaný CRM systém

Ukažte svým agentům všechny informace, které potřebují k tomu, aby poskytli důkladné a personalizované služby v každém bodu kontaktu
Číst více

Taháky & předpřipravené odpovědi

Taháky a předpřipravené odpovědi vám pomohou zrychlit komunikaci
Číst více

Rozdělování & slučování ticketů

Jednoduše slučute několik zpráv z různých zdrojů do jednoho vlákna
Číst více

Nejlepší a nejvýhodnější možnost

LiveAgent je nejrecenzovanější, nejdoporučovanější a hodnocený jako nejlepší helpdesk software pro MSP v roce 2019 i 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji díky software LiveAgent.
Prohlédnout všechny plány

Ticket

Pro malé podniky a profesionální marketéry

345 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Ticket+Chat

Pro malé podniky a profesionální marketéry

660 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Mobilní aplikace helpdesku

Nainstalujte si aplikaci LiveAgent do vašeho Androidu či iOS a odpovídejte na dotazy vašich zákazníků i mimo váš počítač. Nezáleží na tom, či potřebujete odpovědět na e-maily nebo hovory, vaše mobilní aplikace vám umožní odpovědět na všechny dotazy zákazníků.

Vícejazyčný software 

Umožněte vašim agentům zákaznické podpory a zákazníkům používat jejich rodný jazyk, aby se při komunikaci cítili co nejpříjemněji. LiveAgent je přeložen do více než 40 jazyků, a navíc vám umožnuje plně přizpůsobit překlad každého slova v aplikaci.

Funkce, které potřebujete

LiveAgent nabízí tu správnou porci funkcí helpdesku, které zahrnují výkonný tiketovací systém s automatizací, SLA pravidla, live chat, správu sociálních sítí, call centrum, IVR, kontaktní formuláře a centrum podpory. Momentálně je k dispozici více než 180 funkcí helpdesku a více než 40 integrací.
Prohlédněte všechny funkce

LiveAgent se přizpůsobí vaší společnosti

LiveAgent se jako software zákaznické podpory rychle přizpůsobuje potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak může vaší společnosti pomoci se zákaznickou podporou.
Prohlédnout všechny plány

Řešení pro podniky

Startupy a korporace
Velké podniky
Vládní instituce
Vzdělávací a neziskové organizace
Vyzkoušet

Řešení pro různá odvětví

Ecommerce a služby
Cestování a ubytování
Marketing a telekomunikace
Zábava
Vyzkoušet

Nejčastější důvody, proč si společnosti pořídily náš helpdesk software

Má vaše společnost podobný problém jako většina našich zákazníků, kteří k nám přešli z jiného software zákaznické podpory?

Ztracené emaily v Outlooku

Zapomněl váš kolega odpovědět na důležitý e-mail? Nebuďte závislý na víceru různých aplikací a software – přesuňte se do jedné univerzální sdílené schránky

Pozdní odpovědi vašim zákazníkům

Zapomínáte na důležité termíny a ztrácíte se v doručené poště? Nastavte si SLA pravidla pro e-maily s vysokou prioritou

Nemožná spolupráce napříč e-maily

Má váš kolega volno a vy musíte převzít i jeho odpovědnost? Univerzální schránka je pro vás i váš podnik způsob, jak se s tím jednoduše vypořádat

Žádný přehled o výkonu vašeho týmu

Nevíte, co se děje ve vašem týmu? Analyzujte všechny odpovědi, které plynou vaší společností, na jednom místě

Více než 30 000 společností se nemůže mýlit

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomozte jim rychleji s LiveAgent.
Prohlédnout všechny plány

Co je helpdesk software?

Helpdesk software zachytává veškerou přicházející komunikaci od zákazníků a transformuje ji do tiketů, pro jejich jednodušší zpracování. Vaši zákazníci využívají různé způsoby při komunikaci – e-maily, telefonické hovory, messenger či live chat, takže seskupení veškeré komunikace na jedno místo dokáže vašim agentů zákaznické podpory pomoct lépe porozumět problémům zákazníků a rychleji odpovídat na jejich dotazy.
Ticketovací software

Jak vybrat správný helpdesk software

Existují desítky různých software zákaznické podpory. Rozdíly mezi tím, co nabízejí, jsou však výrazné. Výběr nejlepšího software zákaznické podpory by měl vždy být propojen s vašimi osobními a firemními potřebami. Většina poskytovatelů helpdesk nabízí základní funkce, které zahrnují tiketování, live chat nebo analytický panel. Ty pokročilejší nabízejí automatizaci, více systémů podpory na základě báze znalostí nebo jinou kombinaci nástrojů pro spolupráci. Software LiveAgent jsme však posunuli na ještě vyšší úroveň a vytvořili jsme i call centrum, které je součástí komplexního vícekanálového software LiveAgent. V LiveAgent jsme umožnili uživatelům také shromažďování zpráv a komentářů ze sociálních sítí. Náš tiketovací systém tedy zefektivňuje všechny formy komunikace a transformuje je do jednotného formátu – tiketu.

Porovnání helpdesk software

Existuje poměrně málo dobrých software zákaznické podpory, takže výběr toho správného může být pro každého výzvou. Proto jsme vám ulehčili výběr toho nejlepšího – nakombinovali jsme jednoduché uživatelské rozhraní, pokročilé funkce a spravedlivé nízké ceny do jednoho balíku.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram