Vše, co potřebujete vědět o souladu LiveAgent s GDPR
Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Tento přístup zahrnuje podporu dodržování požadavků EU na ochranu osobních údajů ze strany našich zákazníků, včetně požadavků stanovených v obecném nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), které nabylo účinnosti 25. května 2018.
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) (nařízení (EU) 2016/679) je nařízení, kterým Evropský parlament, Rada Evropské unie a Evropská komise hodlají posílit a sjednotit ochranu osobních údajů všech osob v Evropské unii (EU).
Jedním ze způsobů, jak by mohly být osobní údaje občanů EU shromažďovány při používání služby LiveAgent, je vytváření databáze kontaktů, jejich informací a obchodních jednání s nimi (tj. systém CRM). Ne všichni zákazníci budou “subjekty údajů”, protože subjekty údajů jsou pouze fyzické osoby. Někteří z vašich zákazníků mohou být podniky nebo státní organizace, na které se GDPR nevztahuje.
Ano, od května 2018, je LiveAgent plně v souladu s GDPR.
Dvoufaktorové ověřování
Dvoufázové ověřování zvyšuje bezpečnost vašeho účtu LiveAgent. Pokud máte povoleno dvoufázové ověřování, musí být každý pokus o přihlášení k účtu doprovázen kódem, který jste vygenerovali v aplikaci Google Authenticator. Dvoufázové ověřování může pomoci zabránit vstupu neznámým lidem, i když mají vaše heslo.
Šifrování HTTPS
Všechny hostované účty LiveAgent jsou provozovány přes zabezpečené připojení pomocí protokolu HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je zabezpečená verze protokolu HTTP, přes který se odesílají data mezi vaším prohlížečem a webovou stránkou, ke které jste připojeni. Znamená to, že veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a službou LiveAgent je šifrovaná, včetně komunikace v chatu a e-mailu.
Zabezpečené ukládání pověření
Při ukládání a ochraně přihlašovacích údajů a hesel uživatelů v cloudu se řídíme nejnovějšími osvědčenými postupy.
Omezení IP a sítě
Panel LiveAgent lze nakonfigurovat tak, aby umožňoval přístup pouze z určitých rozsahů IP adres.
Zabezpečení API
Rozhraní API LiveAgent REST je omezeno na akreditované uživatele na základě uživatelského jména a hesla nebo uživatelského jména a tokenů API.
Filtrování SPAMu
LiveAgent má zabudovaný inteligentní filtr SPAMu, který se neustále učí a zlepšuje své filtrační schopnosti.
LiveAgent poskytuje zákazníkům možnost odstranit z aktivních účtů LiveAgent údaje o službách, které mohou zahrnovat osobní údaje, jako jsou profily, tikety, obrázky a přílohy. V rámci služby LiveAgent mají administrátoři a agenti (společně označovaní jako “uživatelé”) profily s hierarchickými oprávněními, jak je popsáno zde.
Odstranění profilu agenta LiveAgent v současné době podporuje mazání informací o profilu agenta, jak je popsáno zde. Administrátoři a vlastník mohou mazat profily všech uživatelů včetně agentů. Agenty mohou odstranit v nabídce Konfigurace > Agenti > Odstranit agenta. LiveAgent uchovává informace o Vlastníkovi účtu, aby mohl nadále poskytovat své služby. Při ukončení účtu se aplikace LiveAgent řídí svými zásadami pro odstraňování dat, pokud jde o zbývající informace o profilu.
Odstranění profilu koncového uživatele LiveAgent v současné době podporuje mazání informací o profilu koncového uživatele, jak je popsáno zde. Profily koncových uživatelů mohou mazat vlastníci, správci a agenti. Po této akci odstranění je profil koncového uživatele odstraněn z uživatelského rozhraní a identita koncového uživatele je odstraněna ze systému spolu s tokeny OAuth, relacemi a uloženými hledáními.
Odstranění tiketu Tikety lze smazat podle následujících kroků. Tento článek se zabývá také tím, jak tikety trvale odstranit.
Odstranění profilu na zákaznickém portálu Zákazníci mohou odstranit své profily ze zákaznického portálu podle zde popsaných kroků (odstranění profilu na zákaznickém portálu je stejný proces jako odstranění profilu koncového uživatele).
Souhlas s poskytováním podpory v reálném čase prostřednictvím Live Chatu Jedním z požadavků GDPR je vaše povinnost informovat zákazníky o tom, že vy a/nebo zpracovatel třetí strany shromažďujete jejich osobní údaje. Při poskytování zákaznické podpory prostřednictvím chatu doporučujeme umístit souhlas s poskytnutím podpory do formuláře před zahájením chatu.
LiveAgent umožňuje odstranit všechny citlivé údaje o vašich zákaznících na jejich žádost přímo v aplikaci LiveAgent, a to tak, že odstraní všechny tikety a kontaktní údaje týkající se vašeho zákazníka.
Kromě toho má každý majitel účtu LiveAgent plnou kontrolu nad svým účtem a může kdykoli požádat o jeho smazání na adrese support@liveagent.com. Liveagent cloud má také automatické postupy pro mazání pozastavených účtů, abychom zajistili, že nebudeme trvale uchovávat vaše data poté, co se rozhodnete přestat využívat naše služby.
V případě, že zkušební účet není do 14 dnů upgradován na placený plán nebo vyúčtování již upgradovaného účtu selhává déle než 7 dní, je účet pozastaven. Pozastavený účet neumožňuje přihlášení uživatelů ani přístup k datům ani majiteli účtu, ani jeho zákazníkům.
V případě, že majitel účtu nepožádá o zrušení pozastavení účtu e-mailem nebo na chatu, je účet během následujících 60 dnů ukončen (doména přestane být aktivní, odstraníme konfiguraci účtu z cloudu, ale data ponecháme v úložišti).
Ukončené účty jsou z našeho cloudu automaticky odstraněny během následujících 30 dnů. Od tohoto okamžiku nemáme v cloudu LiveAgent žádná aktivní data, po dobu dalších 30 dnů ukládáme pouze studenou zálohu databáze. Po vypršení platnosti zálohy již neukládáme žádná data z vašeho účtu.
Kontaktuje nás na info@liveagent.com.
Validátor hesel a protokol auditu
Secure your LiveAgent account with our powerful password validator and audit log tools. Ensure strong passwords and protect sensitive information from breaches. Available for all plan sizes, LiveAgent's security features provide peace of mind for businesses. Explore how our validator works and learn tips for creating and managing complex passwords. Visit now to enhance your account security with LiveAgent!
Kontrolní seznam dodržování předpisů v call centru
Objevte kontrolní seznam pro dodržování předpisů v call centru, který zajišťuje bezpečnost a ochranu citlivých dat. Praktický průvodce pomáhá budovat a udržovat bezpečnou síťovou infrastrukturu, chrání klienty a firmy před datovými hrozbami. Ideální pro call centra všech velikostí, aby zajistila soulad s právními předpisy a minimalizovala rizika.
IT helpdesk kontrolní seznam auditu
Zde se dozvíte, jak zajistit, aby byl váš audit IT helpdesku co nejdůkladnější a nejkomplexnější. Vyplňte tento kontrolní seznam pro audit IT helpdesku, aby byl proces hodnocení bezchybný.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.