Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Filtry

Jestliže do vaší schránky neustále proudí velké množství ticketů, může být velmi náročné udržet si mezi nimi přehled. Proto vám nabízíme funkci filtrů dostupnou v našem software LiveAgent.

V sekci ticketů si můžete vytvořit filtry pro třídění tiketů na základě vašich potřeb. Můžete si vytvořit kategorie a nastavit automatické zařazování ticketů do těchto kategirií.

FiltreFiltry

Příklad

Můžete si vytvořit novou kategoriz nazvanou “Čeká na odpověď” s podmínkami filtru – stav ticketu: Nový + Otevřený + Odložený. V tomto případě uvidíte všechny tickety, které čekají na vaši odpověď a to na jednom jediném místě (kategorii).

FiltreFiltr – Čeká se na odpověď

Seznam podmínek pro filtry:

Stav tiketu:

  • Odpovězený
  • Volá
  • Chatuje
  • Spam
  • Odstraněný
  • Nový
  • Otevřený
  • Vyřešený
  • Odložený

Zdroj:

  • Chatovací tlačítko
  • Kontaktní formulář
  • E-mail
  • Facebook
  • Facebook zpráva
  • Pozvánka
  • Fórum
  • Návrhy
  • Hovor
  • Widget hovoru
  • Twitter
  • Předmět zprávy
  • Vyžádané od
  • Přiřazen
  • Nepřiřazen
  • Oddělení
  • Oddělení (vyloučit)
  • Zpráva přidán
  • Zpráva
  • Vytvořen
  • Změněn
  • SLA úroveň
  • Kategorie návrhu
  • Kategorie fóra
  • Značky
  • Vyloučené značky
  • Platforma
  • Stav objednávky
  • Priorita
  • Stav
  • Kategorie
  • URL adresa
  • Poštovní adresa
  • Vaša pozice
  • Společnost

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram